ukot on yksiä helvetin jästi aivoja

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
aamulla kysyin puol kymmenenltä, että tarviiko isäntä auto, mies että joo tarvii nyt heti kun menee etsimään jotain viljankosteusmittaria. mun olis pitäny mennä kauppaan. no menin sit naapuriin, ajatuksena, että lähden sitten sinne kauppaan kun sieltä tulen, niin on mieskin ehtinyt kotiutua, no mä tulin puol kahden maissa, niin täällähän herrasväki isä ja poika istu kahvilla kaikessa rauhassa, ei ollut missään käyty etsimässä mittareita, oli pihalla täytetty kaivettuja kuoppija, no mä että mä lähen sit nyt sinne kauppaan, no ei käy kun he on just lähdössä sinne nlaapurikuntaan sitä mittaria etsimään, saatana kun koko aamupäivä neljä tuntia olis ollu aikaa siellä käydä. eivät kuulema viivy kauan, no just soittivat, että heillä menee vielä että laittakaa lehmät navettaan, ja mun kauppareissu sen kun venyy vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
niin,tuttua, niin tuttua :whistle: tämän takia meillä o molemmilla omat autot :D
joo ja tämän takia mä olen pakotettu ajamaan aamuvuorot tonne päikkäriin lapseni ja naapurin lapsen kanssa, koska ukko voi sanoa kello 11 että käväisee siellä, ja mä sit muistuttaisin, että mä tarviin autoa kello 13, niin mies sanos, että voi kun hän kerkee kovasti takaisin, ja sitten sitä ei kuitenkaan näkyis mailla ei halmeilla, sit pokkana tulis sanomaan, että meni vähä pitempään ei kai se haittaa :kieh: :kieh: , siks ajan aamu tuurin, niin ukko on sillo navetassa vielä, ja minulla varmasti auto

Yhteistyössä