Ukrainan sota ja väärässä olemisen tunnustaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pystyvätkö Ukrainan sodassa Ukrainan puolelle asettuvat tunnustamaan sen MAHDOLLISUUDEN, että he ovatkin väärässä? Itse asetun maltillisesti Venäjän puolelle, mutta myönnän, että saatan olla väärässä. Minusta aika paljon maltillisuudesta tai fanaattisuudesta kertoo se, pitääkö kantaansa varmasti oikeana. Ukrainan puolustajien leiristä tulee kovin varman oloisia kommentteja, vaikka on varmasti paljon asioita, mitä emme voi tietää. Ihmettelen tätä varmuutta. Itse en julista varmuutta, koska se vaatisi sitä, että minulla on kaikki tieto aiheesta ja taustoista. Harvoin sodissa on vain yhtä osapuolta, joka yksin olisi kokonaan syyllinen kaikkeen.

"Ukrainan puolustajien leiristä tulee kovin varman oloisia kommentteja, vaikka on varmasti paljon asioita, mitä emme voi tietää."

Riittää kun tiedämme sen oleellisen. Ukraina on itsenäinen suvereeni valtio ja Venäjä loukkaa sen suvereniteettia.

Pystyvätkö Ukrainan sodassa Ukrainan puolelle asettuvat tunnustamaan sen MAHDOLLISUUDEN, että he ovatkin väärässä? Itse asetun maltillisesti Venäjän puolelle, mutta myönnän, että saatan olla väärässä. Minusta aika paljon maltillisuudesta tai fanaattisuudesta kertoo se, pitääkö kantaansa varmasti oikeana. Ukrainan puolustajien leiristä tulee kovin varman oloisia kommentteja, vaikka on varmasti paljon asioita, mitä emme voi tietää. Ihmettelen tätä varmuutta. Itse en julista varmuutta, koska se vaatisi sitä, että minulla on kaikki tieto aiheesta ja taustoista. Harvoin sodissa on vain yhtä osapuolta, joka yksin olisi kokonaan syyllinen kaikkeen.
Putinin "armeija" tehtailee jatkuvasti kaikkia mahdollisia sotarikoksia. Ja sepustuksesi on muuten aivan samaa soopaa kuin Putinin palkkatrollit levittävät ympäri maailmaa.

Putin aloitti sodan, vaikka Ukraina oli jos suostumassa hänen vaatimuksiinsa. Putinin armeija pommittaa paljon enemmän siviili- kuin sotilaskohteita. Sotarikoksista kertyy jatkuvasti karmeaa näyttöä. Venäjä ampui pari päivää sitten 300 metrin päähän Ukrainalaisesta ydinreaktorista.

Venäjä on hirviö, joka pitää pysäyttää.

Väärässä mistä? Yksittäisistä teoista, kuten kuinka monta lasta on kaapattu, vai siitä, että Venäjä hyökkäsi, vai siitä, että länsi on täynnä natseja, jotka pitää eliminoida?

Kyllä se ydinasia on selvää jokaiselle putinin trollilekin, eli se, että Venäjä hyökkäsi ja on yksin vastuussa hyökkäyksestä. Se ei hoitanut asiaa diplomatialla tai muilla pehmeillä keinoilla.

Yhteistyössä