Ukrainan tilanne ja kreikan lennot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foobikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Foobikko

Vieras
Onko kukaan lentänyt kreikkaan ukrainan onnettomuuden jälkeen? Mulla on lentopelko ja tuo tapaus pahenti tilannetta. Kreikan matkaa olen odottanut niin innolla ja nyt mietin tuota lentoreittiä että mistä se tarkalleen lentää? Kreetalle mentäisiin.

Finnair tiedotti, ettei Ukrainan ilmatilassa nyt lennetä. Siitä ne pyyhkii Kreetalle nyt niinkuin ennenkin. Harvoin ne Ukrainan päällä lenteli. Siitä ne menee Baltian, Puolan, Slovakian, Romanian, Bulgarian yli.

Eli eivät lennä edes länsi Ukrainan kautta siis? Muistelen vaan että Kossille ja rhodokselle kun olen joskus lentänyt niin ukrainan kautta ehkä menty? Kartalla tuo näyttä olevan just siinä reitillä. Kreetalle menisin finnairilla.

Just oltiin Kreetalla, lennettiin sinne muutama tunti Ukrainan onnettomuuden jälkeen ja tultiin takas viikkoa myöhemmin. Kummallakin lennolla kierrettiin Ukrainan ilmatila kokonaan. Menomatkalla ihmeteltiin reittivalintaa, paluumatkalla oltiin viisaampia.

[QUOTE="Lomailija";30149955]Just oltiin Kreetalla, lennettiin sinne muutama tunti Ukrainan onnettomuuden jälkeen ja tultiin takas viikkoa myöhemmin. Kummallakin lennolla kierrettiin Ukrainan ilmatila kokonaan. Menomatkalla ihmeteltiin reittivalintaa, paluumatkalla oltiin viisaampia.[/QUOTE]

Ryssillä on Kaliningradissa maailman tehokkaimmat ilmatorjuntaohjukset, niin tehokkaat että jenkit laskivat housuihinsa. Voivat ampua vahingossa matkustajakoneen alas.

CNN: Ruotsin ilmatilaa loukannut amerikkalaiskone säikähti venäläisiä - Ilta-Sanomat

Yhteistyössä