Ulkoiluvaate ongelma omena-äidillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eli siis miten löydän talvisen ulkoilupuvun tähän roppaan? Pituutta 160 ja painoa 67..keskittynyt tohon keskivartaloon eli omena olen. Kun koittelee noita pukuja niin aina on hihoissa ja lahkeissa puol metriä liikaa. Tai sit ne ei mahu päälle. Pitääkö taas talvi palella?? Mistä te muut tän malliset pukunne löydätte? Vinkkiä merkeistä, malleista, ostopaikoista kaipaan.

Oon kans omenavartaloinen mutta pidempi sinua. Viime syksynä etsin itselleni ulkoilutakkia. Ei meinannut löytyä millään semmoista sopivan nuorekasta takkia joka ois mahan kohdalta ollu sopiva, kaikki kiristi tai eivät mahtuneet kiinni ollenkaan. Mutta lopulta löysin kuin löysinkin Intersportista hyvän takin, Didrikssons-merkkisen. Siitä saa toppavuoren pois, joten takki sopii syksystä kevääseen. Koko on 44 mutta niitä oli vielä suurempiakin myytävänä. Tosi tyytyväinen oon ollu. Yhteneväiset housut takkiin ostin Anttilasta.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
ehkä vois olla helpompaa pudottaa pari kiloa ja etsiä sitten uudestaan vaatteita :)

Kiitti paljon vinkistä mut sekään ei tunnu olevaan mikään ratkasu. Kilot tulee aina takas joten kyllä tää ongelma nyt on ratkastava vaatteilla jotka mahtuu tähän roppaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):
ehkä vois olla helpompaa pudottaa pari kiloa ja etsiä sitten uudestaan vaatteita :)

Kiitti paljon vinkistä mut sekään ei tunnu olevaan mikään ratkasu. Kilot tulee aina takas joten kyllä tää ongelma nyt on ratkastava vaatteilla jotka mahtuu tähän roppaan!

Kymmenkunta vuotta on samat lukemat ollu paitsi että välillä on ollu liki 10kg vähemmänkin...mutta vain hetken... =(

Yhteistyössä