Ulkomaille 1v9kk ikäisenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Hei

Matka varattu, ja kuume etelän lämpöön on kova. Nyt kaipaisin kokemuksia ulkomailla n. vajaa 2v kanssa reissanneilta, mitä kaikkea kannattaa ottaa mukaan, huomioon jne?!

Hei

Minä olen reissannut, kun meidän lapsi on ollut 10 kk:tta ja 2 v:tta. Hyvin on mennyt :) Lapsen ollessa ihan vauva, mukana oli maitohappobakteerit, käsien desifointiainetta, vaipat, ruuat ja tietysti hyvää aurinkovoidetta.

Lapsen ollessa tasan 2 v. mukana oli vaipat, muutama purkkiruoka varmuuden vuoksi (söi ravintolassa "aikuisten" ruokaa), ruisleipää, Elovena hiutaleita ja aurinkorasvaa. Iho ei palannut eikä vatsa mennyt ruuista sekaisin. Hyvin siis pärjättiin reissussa ja lapsi meni "siinä sivussa" :) Olin myös ostanut ennen matkaa poitsulle auringon säteitä suodattavan uimapuvun. Oli tosi hyvä. Ei tarvinnut rasvatakkaan niin paljon. Jos sellainen kiinnostaa, niin googleta lioninthesun. Uimapuku tuli n. viikossa. (Vinkin uimapukuun sain näiltä tai kilpailevan lehden sivuilta, kiitos vaan hänelle joka uimapuvusta kertoi)

Mukavaa matkaa!

P.S. Niin, ja tietysti omia leluja ja kirjoja oli matkassa sekä kannettava dvd-soitin.

Yhteistyössä