Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Ihanaa
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tykkään :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tykkään :heart:
Olenko mä sit ihan outo lintu? Kyllä mäkin tuosta pimeästä mutten siitä että kesä on taas kohta ohi.... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tykkään :heart:
Olenko mä sit ihan outo lintu? Kyllä mäkin tuosta pimeästä mutten siitä että kesä on taas kohta ohi.... :kieh:
Mä luulen et mä oon se outo, koska mä rakastan syksyä, sadetta, viileitä ilmoja ja talvea :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja syksy on tullut:Mulla palaakin jo partsilla kynntilät. Pian täytyy lamppukin asettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tykkään :heart:
Mä luulen et mä oon se outo, koska mä rakastan syksyä, sadetta, viileitä ilmoja ja talvea :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tykkään :heart:
Missä kuussa sä olet syntynyt? Mun ystävä on syntynyt marraskuussa ja hän rakastaa syksyä ja pimeneviä iltoja.... mä taas olen syntynyt helmikuussa ja huomaan että aina kevään korvilla mun mielikin herää ihan toisella lailla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Tykkään :heart:
Missä kuussa sä olet syntynyt? Mun ystävä on syntynyt marraskuussa ja hän rakastaa syksyä ja pimeneviä iltoja.... mä taas olen syntynyt helmikuussa ja huomaan että aina kevään korvilla mun mielikin herää ihan toisella lailla.![]()
mie olen syntyny jussina ja rakastan syksyä ja talvea. poikkeus vahvistaa säännön![]()