ulkona runkkaus

  • Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti
jj
harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Vilauttelija
Kyllä kyllä.
Joihinkin esityksiin kuuluu komeassa kaaressa lentävä siemennenste. Jotkut osaavat jopa arvostaa tätä lahjaa.
Totta puhut, talvi on kovaa aikaa.
 
Haukku
Teen usein niin, että vien koiram metsään juoksentelemaan ja istun itse kivelle.
Kaivan peenikseni esiin housuista ja aloitan hitaan, mutta määrätietoisen lypsyn. Koira saa juoksennella metsässä ja kohta lentää siemennesteet ruohikkoon. Niistän vielä viimeisen tipan terskasta ja pujotan puolijäykän takaisin pöksyyn. Kevyt on kävellä kotiinpäin.
 
latopojke
Hehe, tuossa jonkun matkan päässä kotoa yhdessä vanhassa ladossa on about 100 lehteä vanhaa kunnon jallua, kallea ja monta ihan uutta playboy hustler ym lehteä. Siellä tulee about kerran päivässä käytyä heittään laastit nurmikolle. Kerran tosiaan meinasin jäähä nolona kiinni kun yksi meidän luokkalainen tyttö lenkkeili ohitse. :D


M16
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
n50..
mulla on ihan sama harrastus!!!

Voi pojat, teistä on ollut iloa kun kesä tuli, Käyn puistossa mäenpäällä missä ei kukaan yleensä käy, saa ottaa penkillä aurinkoa rauhassa. Nostan hameeni että saan jaloille aurinkoa, ajatuksissa menee sormet housuihin ja pakko riisuu pois että saa kunnolla sormilla runkata. Pelästyin kerran kun läheisen puun takana oli mies tai vielä nuori poika, samassa hommissa. Pää oli oksantakana ja kulli näky kun oli housut nilkoissa. Ei voinut kun jatkaa ja sain samaanaikaan orkun kun poika joka ruiski komeesti. Sit ollaan treffattu useimmikin harrastuksen merkeissä ikäerosta huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
tykkimies
Sattu seitkyt luvun puolivälissä kun olimme rovajärvellä ammunnoissa. Ensin kaivettiin poterot joihin sitte hypättiin suojaan. Yhtäkkiä minulla alkoi ottaa eteen, onneksi armeijan varusteissa on väljystä niin käsi vaan sepaluksesta kullin varten ja ei ku vatkaamaan. Samassa alkoivat kovapanosammunnat. Taisi minun murkula räjähtää ensiksi. Jälkeenpäin on minua huvittanut se tilanne. Joskus se on vaan pakko tehdä oli tilanne mikä hyvänsä :) ja hyvää tekee vielä nytkin ulkoilmassa...
 
jääkäri
Sattu seitkyt luvun puolivälissä kun olimme rovajärvellä ammunnoissa. Ensin kaivettiin poterot joihin sitte hypättiin suojaan. Yhtäkkiä minulla alkoi ottaa eteen, onneksi armeijan varusteissa on väljystä niin käsi vaan sepaluksesta kullin varten ja ei ku vatkaamaan. Samassa alkoivat kovapanosammunnat. Taisi minun murkula räjähtää ensiksi. Jälkeenpäin on minua huvittanut se tilanne. Joskus se on vaan pakko tehdä oli tilanne mikä hyvänsä :) ja hyvää tekee vielä nytkin ulkoilmassa...

Joo, eihän kiertoväijyssä ollut mitään muutakaan tekemistä, kuin runkkailu.
Tupakkia ei saanut polttaa, eikä nukkumaan käydä, joten peenis käteen ja menoks.
Itse laskin lerjut aina varusvaraston nurkalle ja herttanen sentään, miten hyvin siinä kasvit menestyi:))
 
Viimeksi muokattu:
Kone kuski
Muistan ku joskus nuorempana olin semmosessa hiakkatien varressa penkilla runkkaamassa yöllä.
Ja siitä sit käveli joku nuorehko tyttö koiran kanssa ohi vähä säikähdin.
Pistin kalu äkkii housuihin ja jäin istuskelee siihe vähäks aikaa.
Sit näin et se tyttö käveli takas ja ajattelin et mitähä nyt tapahtuu.
Ja sit tyttö tuli siihe ja kysy et runkkasitko äske vastasin et kai sä sen näit. Se sano et joo
Ja sit sano et voisiks jatkaa ku haluis kattoo hetken miätin ja sanoin et voinha mä runkata.
Tos vähä syrjemmäs jos haluut nähä se sopi sille ja aloin runkata.
Ja se alko hiaroo itteensä.
Sit nähtii monta kertaa senki jälkee ja kerran pantiiki.
Ja sit lopetettii ku se oliki aika nuori.
Mut tämmone olis kiva kokee uudestaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Matt
Tykkään mennä metsään ja riisuu itteni ihan alastomaks ja alkaa vetää siellä käteen. Se mun vakiopaikka on onneks kaukana kaikesta, niin ei tarvii miettii näkeekö kukaan. Ois tosin tosi kiihottavaa, jos joku joskus sattuis paikalle samoissa merkeissä, eikä pistäs pahakseen. Mut taitaapa tuokin pelkäks fantasiaks jäädä.
 
Nainen ja yli 50
harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.
Kerran otin aurinkoa mäen päällä missä ei kukaan yleensä ole. Sitten huomasin kun kolme poikaa oli puskantakana runkkaamassa. Katselin kun muitakaan näkynyt niin otin rinnat paljaaksi. Oli muutama kalja mukana ja vinkkasin pojat juomaan.. Olivat vieläkin kovana kun uikkareista näky et seiso. Sanoin että voitte olla tässäkin ilman uimahousuja, siinä oli kolme kovaa pystyssä kiihottavasti. Yksi ehdotti että otan housutkin pois, otin ja menin makaamaan ja kysyin tätäkö halutte. Kyllä sai kunnolla nuorta. Kotiin kun lähdin niin kolmen spermat valu reisiä pitkin että piti välillä pyyhkiä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Vau!
Reactions: Tane47
Kyllä
Kerran otin aurinkoa mäen päällä missä ei kukaan yleensä ole. Sitten huomasin kun kolme poikaa oli puskantakana runkkaamassa. Katselin kun muitakaan näkynyt niin otin rinnat paljaaksi. Oli muutama kalja mukana ja vinkkasin pojat juomaan.. Olivat vieläkin kovana kun uikkareista näky et seiso. Sanoin että voitte olla tässäkin ilman uimahousuja, siinä oli kolme kovaa pystyssä kiihottavasti. Yksi ehdotti että otan housutkin pois, otin ja menin makaamaan ja kysyin tätäkö halutte. Kyllä sai kunnolla nuorta. Kotiin kun lähdin niin kolmen spermat valu reisiä pitkin että piti välillä pyyhkiä.

KUUNOLLA ONNISTUU
 
Viimeksi muokattu:
Reospeedhookkan
harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.

joskus nuorempana eli alle 40 v. Metsäisillä poluilla, kun yhtäkkiä alkoi himottamaan ihan perkeleesti. Niin ja olin silloin parisuhteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Aurinkoa
Kerran otin aurinkoa mäen päällä missä ei kukaan yleensä ole. Sitten huomasin kun kolme poikaa oli puskantakana runkkaamassa. Katselin kun muitakaan näkynyt niin otin rinnat paljaaksi. Oli muutama kalja mukana ja vinkkasin pojat juomaan.. Olivat vieläkin kovana kun uikkareista näky et seiso. Sanoin että voitte olla tässäkin ilman uimahousuja, siinä oli kolme kovaa pystyssä kiihottavasti. Yksi ehdotti että otan housutkin pois, otin ja menin makaamaan ja kysyin tätäkö halutte. Kyllä sai kunnolla nuorta. Kotiin kun lähdin niin kolmen spermat valu reisiä pitkin että piti välillä pyyhkiä.
s
OLI KIVA KATSELLA nuoria kun hiero rannalla itseään munasta. Kotona tarjosin olutta ja sain kunnon näytöksen kun kolme poikaa runkkas. Halus multa housut pois vaikka olenkin vanhempi nainen, sitten sai NUORTA kaikilta kolmlta joka reikään kun innostuvat.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tane47
Aurinkoa
Kerran otin aurinkoa mäen päällä missä ei kukaan yleensä ole. Sitten huomasin kun kolme poikaa oli puskantakana runkkaamassa. Katselin kun muitakaan näkynyt niin otin rinnat paljaaksi. Oli muutama kalja mukana ja vinkkasin pojat juomaan.. Olivat vieläkin kovana kun uikkareista näky et seiso. Sanoin että voitte olla tässäkin ilman uimahousuja, siinä oli kolme kovaa pystyssä kiihottavasti. Yksi ehdotti että otan housutkin pois, otin ja menin makaamaan ja kysyin tätäkö halutte. Kyllä sai kunnolla nuorta. Kotiin kun lähdin niin kolmen spermat valu reisiä pitkin että piti välillä pyyhkiä.
s
OLI KIVA KATSELLA nuoria kun hiero rannalla itseään munasta. Kotona tarjosin olutta ja sain kunnon näytöksen kun kolme poikaa runkkas. Halus multa housut pois vaikka olenkin vanhempi nainen, sitten sai NUORTA kaikilta kolmlta joka reikään kun innostuvat.
 
Viimeksi muokattu:
Penis
Nykäsin käteen eilen keskellä metsää niin että lähti
Polvillani heiluttelin tattia sellaiseen tahtiin ettei hekumassa pakkanen edes haitannut

Välittömästi lauettuani pakkanen alkoikin jo tuntumaan...
Kesällä onki luonnossa enemmän kaiken maailman naikkosia lenkkeilemässä niin ei sitten kehtaa ;)
 
jaska
Tänään olin erään metsätien laidassa vetelemässä käteen kun siitä meni ohi joku lenkkeilijänainen. Äkkiä vain työnsin kullin housuihin ja olin muka soittavinani puhelimellani jollekin. Nainen ei ilmeisesti huomannut mitään kun jatkoi vain matkaansa tai sitten se ei vaan kehdannut sanoa mitään. Kun nainen oli mennyt kaivoin kullin taas esiin ja vetelin loppuun saakka ja mällit lentelivät läheisen puun oksille. Ja sinne myös jäivät ;)
 

Yhteistyössä