Ulosoton suojaosuus on kyllä naurettavan pieni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Velallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap olet itse raha-asiasi sössinyt ja hyvä jos niitä nyt makselet takaisin. Toiset tietää jo valmiiksi että jos rahaa ei ole, sitä ei voi käyttää ja menot on suhteutettava tuloihin. Turha itkeä kun olet itse kuluttanut enemmän kuin varaa on. Hyvä jos olet nyt sen lopettanut mutta tilanne ei kuitenkaan ole kenenkään muun syy.
Ulosotto on kallein tapa toimia ja nyt olet sen ehkä kantapään kautta oppinut.

Koita jutella miehesi kanssa asumismenoista jos hän voisi maksaa niitä nyt enemmän jotta voisit lyhentää velkojasi (eikä käyttää sitäkin rahaa sitten shoppailuun tm). Mitä nopeammin maksat, sitä vähemmän menee korkoja.

Ap olet itse raha-asiasi sössinyt ja hyvä jos niitä nyt makselet takaisin. Toiset tietää jo valmiiksi että jos rahaa ei ole, sitä ei voi käyttää ja menot on suhteutettava tuloihin. Turha itkeä kun olet itse kuluttanut enemmän kuin varaa on. Hyvä jos olet nyt sen lopettanut mutta tilanne ei kuitenkaan ole kenenkään muun syy.
Ulosotto on kallein tapa toimia ja nyt olet sen ehkä kantapään kautta oppinut.

Koita jutella miehesi kanssa asumismenoista jos hän voisi maksaa niitä nyt enemmän jotta voisit lyhentää velkojasi (eikä käyttää sitäkin rahaa sitten shoppailuun tm). Mitä nopeammin maksat, sitä vähemmän menee korkoja.

Voi vittu teidän joidenkin idioottien kanssa. Olenko mä syyttänyt muita?!? Olenko mä vaatinut mitään?!? Mistä helvetistä teitä idiootteja oikein riittää???? Haistakaa oikeasti paska!!

[QUOTE="a p";30606936]Voi vittu teidän joidenkin idioottien kanssa. Olenko mä syyttänyt muita?!? Olenko mä vaatinut mitään?!? Mistä helvetistä teitä idiootteja oikein riittää???? Haistakaa oikeasti paska!![/QUOTE]

Mitä sä odotat? Että joku unohtais ja antais anteeks sun velat? Sä olet käyttänyt ne nyt maksamasi rahat etukäteen. Hyvä jos otat opiksesi. Makselet ne nyt pois ja sitten olet velaton. Ja toivottavasti pysytkin.

Toivottavasti suullinen ilmaisusi on parempi kuin kirjallinen.

AP on joku justiinsa korkeintaan 20v täyttänyt kun kaikki ovat idiootteja ^^ Luin keskustelun alusta loppuun ja tulis siihen tulokseen että AP on täällä vaan tehnyt itsestään naurettavan :D ''vitun idiootti'' ymsymsyms.. KÄYTTÄYDY SPEDE!

Tosi jännä, koska eräs läheiseni kyllä sai aikoinaan neuvoteltua ulosottomiehen kanssa sopivat lyhennykset.

Todennäköisesti se on ollut ulosotossa, mutta hänet on todettu varattomaksi jolloin velka siirtyy takaisin alkuperäiselle velkojalle, jolloin ne maksut on vielä sovittavissa, mutta tosiaan ulosoton kanssa en ainakaan itse saanut mitään sovittua.

-EnsiKuussaKaikkiMaksettu ^^

Okei.. Sitten en kyllä ossaappi sanoa. Millon hän sitten on sopinut?

En muista. Siitä taitaa olla muutama vuosi aikaa. Tiedän tämän siitä, koska autoin häntä tekemään budjetin ja suunnitelman ulosottovelkojen maksuun. Istuin vieressä, kun hän järjesteli maksujaan ulosottomiehen kanssa. Tosin, summat ei olleet mitään älyttömän suuria. Ehkä jotain tonnin tai päälle. Tietysti asia saattaa olla eri, jos velkoja on kymmeniä tuhansia.