L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lisäys vielä: Mulla oli 1 lapsi jo opiskeluaikana, silti pärjäsin![]()
Eikö muuten ulosoton kanssa saa yleensä sovittua maksueriä ym. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että tuo palkasta suoraan vieminen on viimeinen vaihtoehto.
Ap olet itse raha-asiasi sössinyt ja hyvä jos niitä nyt makselet takaisin. Toiset tietää jo valmiiksi että jos rahaa ei ole, sitä ei voi käyttää ja menot on suhteutettava tuloihin. Turha itkeä kun olet itse kuluttanut enemmän kuin varaa on. Hyvä jos olet nyt sen lopettanut mutta tilanne ei kuitenkaan ole kenenkään muun syy.
Ulosotto on kallein tapa toimia ja nyt olet sen ehkä kantapään kautta oppinut.
Koita jutella miehesi kanssa asumismenoista jos hän voisi maksaa niitä nyt enemmän jotta voisit lyhentää velkojasi (eikä käyttää sitäkin rahaa sitten shoppailuun tm). Mitä nopeammin maksat, sitä vähemmän menee korkoja.
Ei saa. Yleinen harhaluulo että ulosottomiehen kanssa voi neuvotella.
Tosi jännä, koska eräs läheiseni kyllä sai aikoinaan neuvoteltua ulosottomiehen kanssa sopivat lyhennykset.
Todennäköisesti se on ollut ulosotossa, mutta hänet on todettu varattomaksi jolloin velka siirtyy takaisin alkuperäiselle velkojalle, jolloin ne maksut on vielä sovittavissa, mutta tosiaan ulosoton kanssa en ainakaan itse saanut mitään sovittua.
-EnsiKuussaKaikkiMaksettu ^^
Ei, ei ollut varaton. Velat sovittiin ulosottomiehen kanssa.
Okei.. Sitten en kyllä ossaappi sanoa. Millon hän sitten on sopinut?