ulosotto. avioero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua täältä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua täältä?

Vieras
mulla on velkaa ulosottoon, maksusuunnitelma tehty. omistetaan miehen kanssa talo, jonka mies maksanut mutta velka yhteinen.
jos tulee ero, miten käy kun mulla on tosiaan tuo merkintä? tää luottohäiriö tuli talon ostamisen jälkeen, eli sillon oli puhtaat paperit ku ostettiin talo. miehellä aina rahaasiat ollu ok.
ite haluan muuttaa pois tästä talosta.

siis häiriömerkintä tuli mun omien rahasotkujen takia, ei liity talonmaksuun mitenkään. haluan jättää talon ukolle, on kerran maksanu koko talon.
tuleeko ulosotto tähän väliin?

Alkuperäinen kirjoittaja pyhä yksinkertaisuus:
Yksinkertasinta: Älä eroa! Menkää vaikka parisuhdeterapiaan tai -leirille - ne on hauskoja ja hyödyllisiä!

ero on edessä, suhde on väkivaltainen ja todella raastava, ei liity näihin raha-asioihin...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No mieshän joutuu sut maksaa ulos siitä talosta, joten jos on ulosotossa maksuja, niin uo mies vie osansa siitä rahasta..Näin mä asian olen ymmärtänyt..

ok, eli uo ei vie tavallaan mieheltä mitään koska mies hoitanut asiat ok? en halua että mies joutuu mun sotkujen maksajaksi

Sulla kun on luottohäiriö niin eihän se ero siihen mitään vaikuta.
Ja jotain sun mies joutuu sulle talosta maksamaan jos vaan talon omistus on teillä puoliksi, en vaan osaa sanoa tarkemmin että pitääkö se summa olla huomattava vai riittääkö tyyliin 1 euro..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No mieshän joutuu sut maksaa ulos siitä talosta, joten jos on ulosotossa maksuja, niin uo mies vie osansa siitä rahasta..Näin mä asian olen ymmärtänyt..

ok, eli uo ei vie tavallaan mieheltä mitään koska mies hoitanut asiat ok? en halua että mies joutuu mun sotkujen maksajaksi

Ei, mies ei ole vastuussa sun veloista.

Yhteistyössä