Hae Anna.fi-sivustolta

ULTHERAPY hoidosta kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä rita67, 23.01.2016.

1. rita67 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei onko muilla kokemuksia ULTHERAPY hoidosta. Itse kävin Tilkassa ja mitään tulosta ei tullut mutta kukkaro keveni 1500 eurolla. Olen kuulemma se 20% jolle hoito ei auta. Onko meitä muita saman hoidon saaneita ja minkä laisia tuloksia olette saaneet.

2. Minä vaan Vierailija

20% on kyllä tosi paljon !!!!! Huh. Kova hinta myös!!!

3. pirjo Vierailija

On toki ikävää, että et näe tuloksia, mutta ole onnellinen, jos ei tullut muutosta huonompaan! Maailmalla on tästä hoidosta todella ikäviä arvioita. Monella on kasvot tuhoutuneet pahoin!

4. ei leikkaukseen Vierailija

5. hamsu Vierailija

Niinkö todella, pitääpä miettiä vielä josko kuitenkaan tähän lähtisin. Kallista on ja jos ei tulokset olekaan välttämättä hyviä, niin sitten kaduttaa. Voitko antaa tietoa/linkkejä, missä on näitä ikäviä arvioita? Jos, niin kiitos!

6. Bliz Motioner Vierailija

7. Bliz Motioner Vierailija

Kun lukee viestiketjuja kokemuksista Ultratherapysta esim Yhdysvalloissa - näyttää siltä, että toimenpide aiheuttaa pidemmän päälle jonkinnäköistä rasvan katoamista kasvojen alueelta, mikä puolestaan kääntää naiselliset piirteet maskuliiniseen suuntaan, mikä ei varmasti ole toivottava lopputulos.

8. rita Vierailija

https://www.realself.com/review/den...ough=true&_branch_match_id=235709636978735283

https://www.realself.com/review/sea...ewsletter&_branch_match_id=235709636978735283

https://www.realself.com/review/cin...ewsletter&_branch_match_id=235709636978735283

9. hamsu Vierailija

Suurkiitos rita linkeistä! Olen todella kiitollinen, kun sain tätä tietoa, ennen kuin ehdin tilata aikaa ultherapyyn.

10. hamsu Vierailija

Onko kellään tiedossa mitään huonoja kokemuksia Exilis elite -hoidosta? Luin noita realself-sivuja, ja sieltä löysin vain myönteisiä kokemuksia siitä, toisin kuin ne ultherapy-kokemukset, aika kamalia! Vain suomenkielisiä sivuja lukevat eivät voi tietää eikä aavistaakaan, mitä kokemuksia muualla on siitä. Mutta tosi hyvä että joku vinkkaa niistä meille kaikille.

Exilis-terapiassa käytetään kuitenkin erilaista menetelmää kuin ultraääniterapiassa, joten se tuskin aiheuttaa samanlaisia seurauksia.

Huolestuin asiasta, koska olen ottanut muutama kuukausi sitten kaksi kertaa Exilis-hoitoa kasvoihin. Jotain pientä parannusta on, hiukan leukalinjassa, (kun tarkkaan katsoo:) ihan vähän kaulaheltassa, mutta hamsteripussit on ennallaan. Mutta ei kasvot ainakaan pahemmaksi ole tulleet. Voisin ottaa kolmannenkin kerran, jos ei tule tietoon sellaista, joka saisi epäröimään.

11. Kyllä. Olen kuullut myös että kys. hoitoa kuuluisi tehdä vain lääkäri koska väärin tehdystä hoidosta on kuulemma vaara saada kasvohermovaurio.

12. itselläni ei henkilökohtaista kokemusta, vielä, mutta tunnen yhden hoitoja tekevän lääkärin, ja kuulemani pohjalta vähän epäilen tuota "vaarallisuutta" .. suomessahan tuo on vielä uusi juttu mutta kun tutustuin netissä tarkemmin niin en usko että hoitoja olisi tehty maailmalla satoja tuhansia jos se ei tehoaisi tai olisi vaarallinen? kuvamateriaali tuloksista on jopa uskomattoman hyvää ja tottakai niihin aina valitaan parhaat mahdolliset tulokset mutta silti itse olen vakuuttunut (maailmanlaajuisia kuvia löytyy muuten ainakin googlettamalla "global ultherapy") olen kyllä menossa seuraavan puolen vuoden aikana hoitoon ja voin sitten kertoa lisää kokemuksista. oma tarpeeni on nimenomaan kaula ja leuan alue, johon tuo tuntuu vaikuttavan erityisen hyvin. hintavahan hoito toki on, mutta itse laskeskelin asiaa niin että tämä hoito tehdään vain kerran, kun taas monet muut vaativat useita käyntikertoja, joten ei se sitten niin kallis olekaan. katsotaan.

13. Itseniiloksi Vierailija

Ajattelin minäkin jakaa omia kokemuksia) Kävin eilen Hifu hoidossa hoidattamassa alakasvot, posket ja silmän alaosat. Kipu oli mieletön, ja laukaisi kauhean päänsäryn. Tehoja laskettiin vähän, mutta kivulias hoito oli! Mitä ei kauneuden takia tekisi )Eli suosittelen särkylääkettä ennen hoitoa. Muutama kuukausi sitten hoidatin kaula ja ' heltta' mutta suusta eroa ei näkynyt. Nyt uusittiin hoito siltäkin alueelta. Tänään kasvot ovat huomattavasti ryhdikkäämmät ja kasvojenpiirteet ovat nousseet. Rypytkin silmän ympärillä melkein poissa. Ehkä turvotusta mutta jään kiinnostuneena odottamaan lopullisia tuloksia. Uskon todella hoitoon, ja niin näyttävät hyvänimiset ihotauti lääkäritkin.
    Olen 40 + hyväihoinen nainen .

14. Itseniiloksi Vierailija

Päivitystä. Minun Hifu = Ulthera hoidosta on nyt kulunut viikko. Ensi ihastuksesta seurasi järkytys, kun toinen kulmakarva oli toista huomattavasti korkeammalla vaikka otsaa ei hoidettukaan. Toinen silmä oli myös turvotuksen vuoksi muuttunut yhdeksi viiruksi, puhumattakaan silmäpusseista! En mitenkään ollut iloinen peiliin katsoessa. Muutaman päivän päästä alkoi hirveä kasvukipu, todennäköisesti kauheasta jännittämisestä ja kivusta hoidon aikana, ja nyt kolmatta päivää päänsärkyä.
    Tänään tunnistan jo itseni. Posket ovat todennäköisesti vähän 'nousseet'. Kauhukseni olen lukenut huonoista kokemuksista ko hoidosta ja rasvan vähentymisestä kasvoissa. Laitan kädet ristiin ja toivon että niin ei käy.

15. Mitenkävi? Vierailija

Miten kävi???

16. Itseniiloksi Vierailija

Päivitystä. En huomaa kasvoissani mitään mahtavaa kohotusta, silmän aluset ovat todennäköisesti vähän paremmassa kunnossa. Leuan alla oleva rasva näyttää mielestäni samalta kuin aiemmin, tämän alueen hoidatin kaksi kertaa. Ehkä leuanalus on aikaisempaa vähän löysempi tai ehkä itseään tulee tarkkailua suurennuslasin alla. Vaikea sanoa. Otsan epäsymmetrisyys kesti yli kaksi kuukautta, vaikka tätä aluetta en hoidattanutkaan. Nyt botoxilla hoidettu ja on ihan ok. Toistaiseksi rasva on pysynyt kasvoissani, toivon että jatkossakin. Jos harkitset kyseistä hoitoa, menisin ehkä todella kokeneeseen paikkaan ainakin konsultaatioon. Itse en niin tehnyt, sain myös hoidon erityisen halvalla koska toimin itsekin kauneudenhoito alalla. Ehkä minä en ollut paras kandidaatti. Uskon kauneudenhoidossa jatkossa enemmän botoxiin ja pieneen määrään hyalyroni happoa sekä aurinkosuojaan. Ihon rullaaminenkin tuntuu ainakin tehokkaalta.

17. Miettii vielä Vierailija

18. Miettii vielä Vierailija

Kävin konsulloinnissa ja sen mukaan muutoksia voi odottaa aikaisintaan 3 kk kuluttua

19. Ultherapy onnistui Vierailija

Kävin Ultherapyssä Tampereella 24.09.2016 ja seuraillut mielenkiinnolla mitä tapahtuu. Kolme kuukauttahan siinä menee että tulokset pitäisi näkyä, mutta minulla on esim. hamsterit ja kaulan roikkuva iho jo huomattavasti pienentyneet. Odotan mielenkiinnolla mitä tuloksia joulun alla näkyy kun 3 kk on täynnä :). Hoito saattaa korjata roikkuvaa ihoa jopa 6 kk saakka. Hoidon ei pitäisi kasvojen rasvoja kuluttaa, koska kohdistuu syvempään kollageenikerrokseen eikä rasvakerrokseen. Joten minulla hoito oli kyllä napakymppi. Täysin kivuton se ei ollut, mutta kannatti sen 1,5 tuntia kärsiä mitä hoito kesti:)

20. Ccccccc Vierailija

Hei! Missä kävit Tampereella ko. hoidossa? Olen Treen seudulta myös ja käynyt kerran yhdellä klinikalla kyselemässä ultherapystä. Hoito kiinnostaa, mutta on kovin kallis ja olen lukenut melko ristiriitaista tietoa tuloksista.

21. Elmatar Vierailija

22. Elmatar Vierailija

Kävin EXILIS ELITE hoidossa Tuusulassa kauneushoitolassa 4x ja rahaa paloi yli tonni, tuloksia tasan nolla. En suosittele, mikään näistä laitehoidoista ei oikeasti tehoa, rasvaimuun vaan ja oikealle plastiikkakirurgille jos tuloksia haluaa, itse asiassa halvemmaksikin tulee.

23. Naenen -73 Vierailija

Kiinnostaisi tietää missä paikassa kävit, koska harkitsen myös tätä hoitoa?

24. Nainen 50 -v Vierailija

Mulle tehtiin tänään Hifu-hoito Raumalla. Hoito kesti 1,5 tuntia... ei välttämättä kovinkaan rentouttava... mutta tuloksia odotellessa :) Erittäin ammattitaitoinen lääkäri ja avustaja antoivat hoidon, he tekivät todella huolella ja tarkkaan. Raportoin muutaman kk:n kuluttua tuloksista :)

25. Rei2 Vierailija

Olen kokeillut Exilis eliteä pari kertaa, kaksoisleuka pieneni mielestäni, mutta kasvoissa en huomannut muutoksia. Mutta.. jostain syystä minulla oli hoitojen jälkeen kipuja kasvoissa ihon alla useamman kuukauden ajan. Ja puoli vuotta viimeisen hoidon jälkeen kasvot rupsahtivat nopeasti, kuukauden sisällä, selkeästi ryppyisiksi. Olen miettinyt, että johtiko exilis johonkin tuhoon kudoksissa..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri