Hae Anna.fi-sivustolta

ULTHERAPY hoidosta kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä rita67, 23.01.2016.

1. Kreetta_125 Vierailija

2. vierailija Vierailija

Onko ketään, kenelle hoito on tehonnut? Olen 45-vuotias ja harkitsen vakavissani ko. Hoitoa.

3. vierailija Vierailija

Olen 52v ja poskieni iho oli hieman valahtanut alas, leukaperissä oli pikku pussit ja kaulan keskilinjassa sellaista pikkuryppyä etenkin tietyssä asennossa.
    Kävin kasvojen ja kaulan Exilis-hoidossa kaksi kertaa ja siihen yhdistettiin kolmen kerran mikroneulaus-mesoterapia. Itse olen tulokseen oikein tyytyväinen. Hoito ei sattunut. Nyt käyn säännöllisesti mikroneulauksessa ylläpitohoidossa koska tykkään että se on tekee hyvää. Ihon huokoset ei näy läheskään niin selvästi ja iho näyttää kauniin tasaisen väriselle.

4. vierailija 45v Vierailija

Itse olen myös käynyt tuossa Exilis Elite hoidossa vuosi sitten, tosin Tallinnassa mutta siellä otin 4 kerran sarjan. Olin tyytyväinen saamiini tuloksiin. Mikroneulausta olen tehnyt säännöllisen epäsäännöllisesti useamman vuoden ajan jo, ja se on vaikuttanut selkeästi varsinkiin ihohuokosiini. Eikä ole kallista kun kotona itse tekee.

Kävin tällä viikolla HIFUssa (kosmetologin tekemänä)ja koin sen hirvittävän kivuliaaksi vaikka olin ottanut särkylääkettä etukäteen. Nyt odottelen tuloksia...

5. vierailija Vierailija

Ihan tuoreita kokemuksia olisi kiva kuulla...??? Nyt on jo Suomessakin kokeneet lääkärit tehneet tätä muutaman vuoden olisi kiva kuulla erityisesti hamsteripussien, kaksoisleuan tai silmäpussien hoidoista - ovatko onnistuneet ?

6. vierailija 45v Vierailija

Omasta hoidostani on nyt kulunut kohta 2 kuukautta enkä voi muuta kun suositella. Varsinkin kaulani iho on aivan erinäköinen kun ennen, mutta myös posket nousseet.

Suosittelen.

7. Kokemus Vierailija

hifuhoidin tulokset kestivät n 1 kk, jonka aikana iho napakoitui jonkin verran. Tämän jälkeen hamsterit valahtivat uudelleen ja näyttivät melkein pahemmilta kuin ennen toimenpidettä. Liian kallis hoito suhteessa tuloksiin.

8. vierailija Vierailija

Mulla näyttää edelleen hyvältä, hoidosta nyt 3kk.

9. vierailija Vierailija

Nosto. Onko joku muu iältään 40+ käynyt ja saiko vastinetta rahoilleen?

Sellainen, jolla selkeästi oli joku ongelma, hamsteripussit, ropikkuvat silmäluomet tms. Tuliko asiaan parannusta tämän hoidon myötä`?

10. vierailija Vierailija

Olisi kiva kuulla uusia tuloksia, sillä kokoajanhan nämä kehittyvät, ja kirurgitkin tulevat taitavammiksi. Etenkin hamsteripussien osalta kiinnostaa tulokset meillä yli 45 v. Ja aivan erityisesti kiinnostavat pitkäaikaistulokset, eli joku joka kävi vaikka 2 vuotta sitten, oletko yhä tyytyväinen vai olitko lainkaan? Koska muutamat sellaiset kommentit että ensin oli ihan ok tai hyvä, mutta sitten tulos romahti äkillisesti entistäkin pahemmaksi - pistävät kyllä miettimään.......

11. vierailija 45v Vierailija

minä kävin siis tammikuussa ja nyt uudestaan pari viikkoa sitten. Orastavat hamsterinpussit häiritsevät ja tuntui että vaikka alkuun iho nöyttikin kiinteälle, alkoivat pussit taas pikkuhiljaa muodostua. Minulla näissä hoidoissa oli siis väliä 8kk.

Kävin uudestaan eri paikassa, taas kosmetologin tekemänä. Näytän kiinteämmältä taas kun aikaisemmin, mutta hamsterinpussit eivät kadonneet, ehkä vähän pienenivät.

Lisäksi, täyteaineita katosi kasvoista todella reippaasti. Nasolabiaalijuonteet näkyvät ihan järkyttävän selvästi nyt. Huoh.

En tiedä olisko vaan rohkeasti mentävä kasvojenkohotukseen. Rahaa palaa täyteaineisiin eikä tämä HIFUkaan ilmaista ole. Vuositasolla varmaan 3000eur tulee naamaan laitettua.

12. Annabella1980 Vierailija

Mulla on aika huomenna Helsingissä ja jännittää ihan sikana. Itken sit jälkikäteen jos rahat palaa turhuuteen, mutta toivotaan ettei ainaskaan pilaa nassua. Päivitän kyllä sitten tänne et miten meni. Ikää mittarissa 38 vuotta joten radikaalia muutosta en edes ole hakemassa, hidastavaa ikämuutosta ja hieman kohottavaa toimenpidettä, siihen olen ihan happy. Peukut pystyyn.

13. vierailija Vierailija

Hifu tehty 2016 ja tulokset näkyivät heti hoidon jälk (hamsterin pussit pienenivät).. riemua kesti muutaman viikon, jonka jälkeen iho palautui uudelleen roikkuvaksi, tuntui että jopa pahemmin roikkuvaksi kuin ennen hoitoa.. eli ikään kuin iho olisi siinä hoidossa jotenkin ”venynyt”. Eli mitään paranemista ei tämän jälk enää tapahtunut aja myötä. Kallis hinta (900€) muutaman viikon parannuksesta. Eli mielestäni tässä rahastuksen makua.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri