ultra rv 6+4, ei sykettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Onko vastaavia kokemuksia?

Käytiin ultrassa. Sikiö 8 mm pitkä. Sydänääniä ei varmuudella saatu kuulumaan. Mutta lääkärin mukaan kaikki ok, koska koko vastasi viikkoja ja oletettua hedelmöittymisaikaa.

Oma syke hakkasi niin lujaa kun jännitti, ettei sikiön sykkeestä oltu varmoja.... =/

Onko muilla mitä kokemuksia?

kiitos

Hei!

Syke ei kyllä vielä noilla viikollla kuulu, mutta ultrassa saataa nähdä noinkin aikaisin alkeellisen sykkeen, mutta ei välttämättä vielä edes sitä. Luottaisin lääkärin arvioon, mutta itse haluaisin varmaan varmistaa asian käymällä uudelleen ultrassa 1 - 2 viikon sisällä. Viikolla 7 sykeen pitäisi jo näkyä.

onko muita kokemuksia?

Olen ihan ulalla näistä että milloin sykkeen pitäisi kuulua tahi näkyä.... mutta lääkäri sanoi kun sykkeen ääni kuului, että saattaa olla myös minun syke ja tämä siis oli ihan kuuluvilla?

En taida enää uudelleen yksityiselle ultraan rahaa tuhlata. Täytyis kait vaan luottaa lekuriin.

Itse kävin ultrassa rv 6+2. Sikiö 7,5 mm pitkä. Syke kuului, mutta lääkäri ei ollut täysin varma oliko se sikiön vai minun. Lääkäri ei minunkaan tapauksessa ollut huolissaan, koska koko vastasi viikkoja. Menin kuitenkin viikon päästä uudelleen ja silloin syke jo näkyikin selvästi =)

En olis huolissani kun koko vastasi viikkoja. Jos joku olisi vialla niin noin alussa se näkyisi varmasti koossa. Juuri tuon takia ei kannata mennä liian aikaisin ultraan. On ihan normaalia, että syke ei näy vielä, mutta se tieto ei lohduta yhtään, huolestuttaa silti. Tulee pitkä kuukausi tai parikin kun odottelee neuvolaa ja sydänäänien kuuntelemista jos ei halua tuhlata rahaa uuteen ultraan. Luota siihen lekuriin vaan, kaikki on hyvin =)

Eikä se huoli siitä sitäpaitsi mihinkään katoa vaikka menisit uuteen ultraan ja näkisit sykkeen. Tai kun kuulet sydänäänet ja näet pienet varpaan ultrassa. Ja syntymän jälkeen se huoli vasta kasvaakin! Kuuluu asiaan... ;)

näinpä. Kiitos vastauksestasi Mama, asia taitaa olla just näin! Olen "päättänyt" olla luottavaisin mielin, murehtiminen kun ei asiaa muuksi muuta. En kuitenkaan viitsi enää työntää rahaa tuonne yksityiselle enempää tämän asian takia, asia kun selviää kuitenkin sitten myöhemmin joka tapauksessa.... =)

Yhteistyössä