Hae Anna.fi-sivustolta

Ultra Sun aurinkotuotteet, mistä saa?

Viestiketju osiossa 'Rantalomat' , käynnistäjänä auringonpalvoja, 17.08.2010.

1. auringonpalvoja Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ostin edelliselle etelänreissulle Ultra Sun aurinkotuotteita Finnairin ennakkotilauksesta ja tuotteet osoittautuivat aivan loistaviksi. Nyt olen syyskuussa matkustamassa reittilennolla ja eri lentoyhtiöllä rantalomalle ja haluaisin samoja tuotteita. Tietääkö kukaan, myydäänkö niitä Helsinki-Vantaan taxfreessa tai ylipäätään "maissa" PK-seudulla missään? Yritin googlettamalla etsiä mutta ei löytynyt tietoa asiasta. Kiitokset vastauksista jo etukäteen!

2. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tietoa ultrasun´in saatavuudesta toivoisin minäkin, sillä itsekin sitä käyttäneenä voin allekirjoittaa aloittajan kehut. Ultrasun suojaa hyvin, ei jää iholle tahmaiseksi, eikä kiillä ikävän vaaleana kuten monet muut tehokkaat aurinkosuojavoiteet.

Toinen myös Finnair´lta ostamani tuote jota kaipailen, on hübnerin 98% aloe vera gel. Kyseinen geeli on hyvä ihon kosteuttaja ja rauhoittaa hyvin esim. auringon poppaamaa ihoa. Saakohan tätä kotimaan kaupoista? Onks tietoo?

3. talvikko1 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    51
  4. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos, kyseessä on juurikin sama tuote jota minä tarkoitin. Ai että Sokkarilta sitä saisi? Pitääpä heti maanantaina käydä katsomassa joskos sitä löytyisi. Olen muuten lukenut kehuja mainitsemastasi P20´sta mutta myös sen, että se tahraa. Pitääko paikkaansa? Tuo ultrasun on kyllä ihan väritöntä ja tosiaan ah niin helppoa käyttää. Ja sopii myös mulle, vaikka yliherkkä ihoni ei montaa aurinkosuojavoidetta ole sietänytkään vaan usein saan tolkuttoman ihottuman jo pelkästä voiteesta!

5. talvikko1 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    51
    Ei se P20 minusta mitään tahraa. Vähän aikaa täytyy kyllä odotella levityksen jälkeen että se kuivuu iholle, mut ei nyt mitään kauheen pitkää aikaa. Tota Ultrasunia en ole tosiaan itse kokeillut, mutta vaikuttaa samantyyppiseltä kuin tuo P20, eli kerta päivässä riittää. Itse laitan yleensä heti aamusta P20 koko kroppaan ja sitten jos oikein makaan aurinossa(aika harvoin) niin sitten laitan siihen päälle vielä jotain "tavallista" aurinkorasvaa. En kyllä pala kovin helposti, mutta olen vaan tullut jotenkin varovaiseksi auringon suhteen. En nyt muutenkaan ymmärrä, että loman pääasiallinen tarkoitus olisi ruskeaksi paahtuminen. Se käy kyllä helpommin ja halvemmalla vaikka solariumissa. Tässä kyllä jo mieli palaa PdC:n maisemiin ja käyn jatkuvasti katselemassa matkoja sinne, mutta katsotaan nyt koska saan aikaiseksi varata jotain. Mutta suunnitteluhan on kanssa aika kivaa!

6. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä kyllä kärtsään auringossa hyvinkin helposti ja siksi tehokkaista suojavoiteista huolimatta kiertelen mieluummin varjoisia kujia. Kotimaahan palaan yhtä valkoisena (tai punaisena) kun lähdinkin ja tuttavat sitten taas arpovat että ei tainnut aurinko koko lomallasi paistaa.. Niin, ainahan siellä Puertossa sataa eikö totta!

Itsellä ei ole edelleenkään tietoa talven lomasta ja vaikka Puertoon toki veri vetääkin, niin välillä voisi kyllä piipahtaa muuallakin kun olen nyt aika monta kertaa peräperää Cruzissa käynyt. Mietiskellään ja suunnitellaan..

7. sotavento Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    91
    Myös Farmacioista saarilla saa erinomaisia aurinkotuotteita. En ole herkästi palavaa sorttia, mutta huuleni kärsivät usein tuulen ja auringon yhteisvaikutuksesta. Marssin kerran Tenequiaa lähinnä olevaan apteekkiin ja anoin apua.
    Sain todella hyvän huulivoiteen, merkkiä en muista, mutta aion painella farmaciaan ensi töikseni. Ultrasunista minullakin on hyvät kokemukset ja kuten tuolla sanottiin, minäkin tein siitä ennakkotilauksen. Olen auringossa hyvin säästellen; vähän nuorempana saattoi kulua päivä altaalla maaten, mutta ei enää. Mieluummin istun varjossa lueskelemassa tai liikun kaupungilla. Jollain on tarvis esitellä lomarusketusta työkavereille tai naapureille, lähikaupan kassalle jne. Minulla ei. Ei myöskään myöhemmin melanoomaa tutkivalle lääkärille.

8. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ovat mullekin tulleet tutuiksi, sillä pariinkin kertaan on pitänyt lähteä apua apteekista hakemaan kun joku matkakumppaneista on polttanut nahkansa aika pahasti. Ja apua on tosiaankin saatu, mutta nyt en tietenkään satu muistamaan kummankaan voiteen nimeä jolla kärsivää ihoa on hoidettu. On ne nimet jossain tallessa.. luultavasti yhdessä vanhassa matkalaukussa jossa kaikki muukin matkailukrääsä, eli löytyvät viimeistään silloin kun alan hamuileman osoitelappuja, karttoja, pieniä pulloja jne. eli olen lähdössä reissuun. Siis jos olen..

Varsinaisia auringonsuojatuotteita en ole Kanarialta ostanut, mutta lahjaksi olen saanut Vichy´n capital soleil 50+ "spray cuerpo" -tuotteen jota kyllä saa kotimaastakin. Vichyn ja Widmerin tuotteet ovat oman kokemukseni mukaan hyviä, mutta varsinkin vähän vahvempien suojakerrointen voiteissa on se tahmaisuus- kuin myös se vaaleana kiiltämisen ongelma. Geelit ovat mukavampia käyttää, mutta niissä ei sitten kerroin riitä tälläiselle olmille kuin minä.

Muuten, kertokaappas että kun käytätte vedenkestävää aurinkosuojaa, niin poistatteko päivän päätteeksi voiteen varsinkin nassusta ihan vaan vedellä vai vedellä + saippualla tai puhdistusmaidolla sun muulla? Itse kun olen sen verran herkkäihoinen että iho pillastuu pienestäkin, joten olen vaan kylmästi pesaissut naaman vedellä ja that´s it. Teenköhän siinä ihan väärin?

9. Senorita1 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    351
    Ultrasun on hyvä suoja mutta viime reissulla loppui kesken joten farmasiasta hakemaan uutta suojaa, suosittelivat Ladival gel-grema allerg 25.
    Mielestäni miellyttävän tuntuista ei tahmaista, mieto tuoksu.
    Sitä on myös suojakerroin 50.
    Ostimme La Pazin farmasiasta.

Ostimme myös käsidesiä sieltä, silloin oli se kauhea vehtaaminen sikainfulenssasta, vähän hysterian puolella tuntui joka toinen olevan, no se on toinen juttu mutta tuo käsidesi on tosi hyvän tuntuista käsille, ja tuoksu, aivan ihana puhdas raikas tuoksu, ehkä sitruunainen.
    Tuo nyt ei noihin aurinkotuotteihin liittynyt mitenkään kunhan tuli tuokin mieleeni.

10. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kirjoitinpa heti tuon Ladival´n nimen muistiin ja meinaan sitä kokeilla jahka ajankohtaista on, sillä mistäs sitä tietää vaikka eräs kaunis päivä ihoni pahoittaakin mielensä tuosta ultrasun´sta ja sitä ei voi käyttääkään. Noin kävi mm. Vichy´n sk 50 -voiteelle jota olin vuosia käyttänyt ilman ongelmia, mutta sitten iho alkoikin pillastumaan jo pelkästä voiteesta ja sen käyttö piti lopettaa.

Eipä aurinkotuote tämäkään, mutta toinen geeli jota voin suositella, on Aldo Vandini SOS GEL jossa aloe veraa (70%) ja valkoista teetä. Viilentää auringonoton jälkeen, lievittää hyttysten puremia ja ihoärsytyksiä. Toimii myös silloin jos on onnistunut näppinsä polttamaan esim. kuumalla uunipellillä! Siitä en ole ihan varma että onko kemppari- vai apteekkituote, sillä tuonkin putkilon olen saanut lahjuksena Espanjan suunnalta.

11. Senorita1 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    351
    Kiitos Nunca, tallensin muistiin tuon Aldo Vandini SOS GEL pitääpi ostaa seuraavalla reissulla, paljon siellä on erilaisia aloe vera tuotteita ja joka kerta olemme sieltä mukanamme purkin tai kaksi tuoneet.

12. matkala11 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    myydäänkö niitä Helsinki-Vantaan taxfreessa, kyllä myydään ainakin siinä yhdessä, jossa me aina käydään. Siis paljon halvempaa kuin Sokoksella.

Paras aurinkorasva ikinä!!!!

13. Ultrasun Vierailija

Maaliskuussa 2015 Helsinki-Vantaan lentokentän myymälöissä ei enää Ultra Sun tuotteita ikävä kyllä myydä. Harmi homma

14. Mauste Vierailija

Sokos verkkokaupasta saapi ja edulliseen hintaan, kun on S-kortti tai jopa S-Pankki tunnukset.
    200 ml Ultrasun geeli SPF 20 vain 23,60€, muutoin 29,50€. Pitää vain rekisteröityä verkkokauppaan. Toimitus 0€ lähimpään Prismaan tai S-marketin pakettiautomaattiin

15. Ultra Sun Vierailija

Marraskuussa 2015 myytiin kylläkin? Tulimme siis T2 turvatarkastuksesta suoraan myymälään, jossa Ultra sunia oli myynnissä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri