Ultran hinta OYS.issa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Malla

Vieras
Osaisko joku sanoa tai suositella jotain muuta paikkaa Oulussa jossa voisi/ kannattaa käydä ultraäänessä?
Kyse siis rakenneultrasta..
Ja millä raskausviikolla olette käyneet?
Kiitos!
Ihanaa Juhannusta kaikille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Malla:
Osaisko joku sanoa tai suositella jotain muuta paikkaa Oulussa jossa voisi/ kannattaa käydä ultraäänessä?
Kyse siis rakenneultrasta..
Ja millä raskausviikolla olette käyneet?
Kiitos!
Ihanaa Juhannusta kaikille :)

gynekossa, ja hinta varmaan 60-100e muistin mukaan

Gynekossa on alkuraskauden ultra eli ennen 12 viikkoa n.70euroa,suoraan saat kelan vähennyksen =) Ja oysiin ei kyllä noin vain pääse ultraan vaan pitää yksityiselle mennä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Gynekossa on alkuraskauden ultra eli ennen 12 viikkoa n.70euroa,suoraan saat kelan vähennyksen =) Ja oysiin ei kyllä noin vain pääse ultraan vaan pitää yksityiselle mennä :D

Täältä on ihan automaattisesti 2/3 ultraa Oyssiin, kunta maksaa =)

:o No oho! Kaikki muut siis pääsee ultraan suoraan yliopistolliseen sairaalaan paitsi Oululaiset itse :D Esikoisen odotin/synnytin oulussa eikä puhettakaan että ois oysiin asti ultriin muka päässyt :kieh: ;)

:o No oho! Kaikki muut siis pääsee ultraan suoraan yliopistolliseen sairaalaan paitsi Oululaiset itse :D Esikoisen odotin/synnytin oulussa eikä puhettakaan että ois oysiin asti ultriin muka päässyt :kieh: ;)

Niin mä oon vähän kans katsellut samaa :laugh:

Tosin täällä ei sitten ultraa oo neuvolassa ollenkaan..

Täältä on ihan automaattisesti 2/3 ultraa Oyssiin, kunta maksaa =)

Minäkin oon Oulun porstuasta ja np-ultrassa ja rakenneultrassa oon Oysissa käyny ja ilmaseksi tietenkin=)

Niin mä oon vähän kans katsellut samaa :laugh:

Tosin täällä ei sitten ultraa oo neuvolassa ollenkaan..

Ei mullakaan ollut oulun neuvolassa ultraa ollenkaan.Siellä on kyllä laitteet viereisessä huoneessa mutta eipä sinnekään pääse kuin harvat ja valitut :kieh: Se rakenneultra ja halutessaan niskapoimu-ultra tehtiin siinä Kontinkankaan "pikkusairaalassa" =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miimari harm.:
Minäkin oon Oulun porstuasta ja np-ultrassa ja rakenneultrassa oon Oysissa käyny ja ilmaseksi tietenkin=)

Mulla samat + esikoisen kanssa synnytystapa ultra, vai mikä nyt onkaan ;)

Joo minäkin pääsin käymään ekan kans silloin asuin tosin ihan Oulussa lääkärin luona ja se ukko kattoi vauvan kasvun ja kokeili mahtuuko tulemaan,hyvin mahtui=)

Kiitos vastauksista :)
Juu, Oululaiset ei tosiaan pääse OYS.in ultraääneen jossa mielestäni paremmat laitteet, vaan Kontinkankaalla on ultraus ja ainoastaan yksi maksuton ultra on Oululaisille järjestetty!
Kokemuksia Meri Oulun Neuvolasta?

http://www.merioulunneuvola.fi/

Olen itse myös kuullut pelkkää hyvää sieltä ja ilmeisesti laittaa vauvelin kuvat myös sähköpostilla tulemaan vai olenko oikein ymmärtänyt?
Ehkä minä varailen ajan sieltä kun rakenneultran aika koittaa.. :D

Yhteistyössä