Ulvilan murha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko täällä yökyöpeleitä jotka olisivat pohtineet tätä tapausta? Itse olen ruvennut kallistumaan todisteiden kanssa sille kantille että tuomio taitaa tulla murhasta ja tuomiona elinkautinen. On suunnitelmallisuutta, lavastusta, väärä tunnistus ja peruttu tunnustus....

Sen verran olen miettiny että tapahtumat on voinu olla vaikka mitä eikä kenenkään viranomaisen tai taviksen tai palstalaisen spekulaatiot muuta sitä miksikkään. Toivon että tuomittavaksi tullee oikea ihminen. Se kuka on oikea ihminen tuomion saamaan voi olla kuka vaan, minen oo mikkään sitä arvioimaan.

Kun ei vain tulisi toista oikeusmurhaa pienen ajan sisään. Sen itsemurhan tehneen hoitajan tapauksessahan ei myöskään ollut yhtään kunnollista todistetta ja lähes kuka vain olisi voinut tehdä teot.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mee sinne murhainfoon pohtimaan näitä asioita! lapsiperheille tarvi tulla näitä lässyttää!

Niin, Annelin kohtalohan ei kosketa varsinkaan lapsiperheitä, äitejä eikä ketään muutakaan. Luulenpa että täälläkin Annelilla oli nimimerkki ja monet tämänkin palstan äideistä lukivat Annelin juttuja. Lähinnä mä olen miettinyt sitä että mikä sitten olisi parasta nimenomaan niille lapsille: että äiti kylmäverisesti murhattuaan isän, joutuu lukkojen taaksen siksi ajaksi että lapset ovat jo aikuisia äidin vapautuessa vai että jätettäisiin tuomitsematta vaikka syyllisyys on selvä mutta todisteet puutteelliset.

Mun täti asuu niiden naapurissa ja mun kummipoika leikki niiden pojan kans.. Joten ainakin meitä tää asia on koskettanut, vaikkakaan henk.koht en tunne heitä..

On tullut pohdittua paljonkin. Näyttää siltä että rikostutkinta meni totaalisesti pieleen heti alusta alkaen. Ulkopuolisen surmaajan olemassa oloon en noiden todisteiden valossa usko.

Sille joka luulee oikeusmurhan tapahtuneen insuliinisurmaajan kohdalla ja pelkää sitä tässäkin, vastakysymys: luuletko Suomen vankiloissa istuvan paljonkin henkirikoksista tuomittuja syyttömiä...?

Luitteko viikonlopun IS:sta esitutkintamateriaali jossa Anneli Auer kertoo suhteestaan Jukka Lahteen- ei nimittäin ollut mikään tavallinen pariutumistarina (tai voi kai jollekin olla tietty normaalia, tulla raskaaksi naimisissa olevalle miehelle joka ei ole kertonut olevansa naimisissa samaan aikaan kun asut vielä itse toisen miehen kanssa :O ) Tässä juttu:

'Valmistuin työttömäksi ekonomiksi keväällä 1995 ja menin 1996 akateemisten työttömien ryhmään jonka yhtenä vetäjän toimi tuleva aviomieheni Jukka Lahti.

Hain erästä työpaikkaa, jonka myös sain. Samassa työpaikassa työskenteli myös Jukka Lahti. Olimme Jukan kanssa samassa työvuorossa ja erään kehittämispäiväjuhlan jälkeen aloimme seurustella Jukan kanssa.

En aluksi tiennyt, että Jukka oli naimisissa XXXX:n kanssa, koska Jukka ei käyttänyt sormusta.

Syksyllä 1996 totesin olevani raskaana ja Jukan kanssa yhteinen lapsemme xxxx syntyi kesällä 1997.

Minulla ja Jukalla oli mielestäni hyvä suhde, olimme mielestäni hyvä pari.

Minulle selvisi Jukan avioliitto Turun työvoimatoimiston työntekijöiden kautta. Ennen kuin aloin seurustella Jukan kanssa, lopetin suhteeni xxxx-nimiseen mieheen. Asuin tuolloin xxxx:n kanssa yhteisessä omistusasunnossa Turussa.

Jatkoimme kuitenkin xxxx:n kanssa asumista ja odotin Jukalle lasta. Xxxx ei tietenkään tykännyt tästä, mutta hän ei kuitenkaan tehnyt tästä mitään suurta numeroa.

Olen muuttanut asumaan Jukan kanssa helmikuussa 1998. tästä eteenpäin asuimme yhdessä aina siihen asti kunnes Jukka surmattiin 1.12.2006.'

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun ei vain tulisi toista oikeusmurhaa pienen ajan sisään. Sen itsemurhan tehneen hoitajan tapauksessahan ei myöskään ollut yhtään kunnollista todistetta ja lähes kuka vain olisi voinut tehdä teot.

Eli joku muu sukulainen halusi surmata vauvan, ei suinkaan tämä pikku enkeli joka myös pahoinpiteli omaa lastaan (sai siitä myös tuomion) ja varasteli työnantajaltaan tavaraa kymmenien tuhansien arvosta? Hoitolaitokset on sinun mielestä myöskin täynnä murhanhimoisia hoitajia, sillä eihän se tietenkään ollut tämä tapaus joka teon teki (hänen työvuoronsa jäljiltä vain löytyi ruumis jossa oli pistokohta insuliinin jäljiltä vaikka lääkitykseen se ei kuulunut). Ihan selkeä oikeusmurha :o joopa joo.

Luultavasti emme koskaan saa edes tietää tämän tyypin tekojen laajuutta. Nokian tk:n kuolemista on edelleen tutkimukset kesken, niistä ei enää vain julkaista tietoa koska tyyppi on nyt kuollut, tiedot annetaan vain kuolleiden omaisille.

Täytyy sanoa että prkl kun pääsi tappamaan itsensä, helpolla pääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On tullut pohdittua paljonkin. Näyttää siltä että rikostutkinta meni totaalisesti pieleen heti alusta alkaen. Ulkopuolisen surmaajan olemassa oloon en noiden todisteiden valossa usko.

Sille joka luulee oikeusmurhan tapahtuneen insuliinisurmaajan kohdalla ja pelkää sitä tässäkin, vastakysymys: luuletko Suomen vankiloissa istuvan paljonkin henkirikoksista tuomittuja syyttömiä...?

Luitteko viikonlopun IS:sta esitutkintamateriaali jossa Anneli Auer kertoo suhteestaan Jukka Lahteen- ei nimittäin ollut mikään tavallinen pariutumistarina (tai voi kai jollekin olla tietty normaalia, tulla raskaaksi naimisissa olevalle miehelle joka ei ole kertonut olevansa naimisissa samaan aikaan kun asut vielä itse toisen miehen kanssa :O ) Tässä juttu:

'Valmistuin työttömäksi ekonomiksi keväällä 1995 ja menin 1996 akateemisten työttömien ryhmään jonka yhtenä vetäjän toimi tuleva aviomieheni Jukka Lahti.

Hain erästä työpaikkaa, jonka myös sain. Samassa työpaikassa työskenteli myös Jukka Lahti. Olimme Jukan kanssa samassa työvuorossa ja erään kehittämispäiväjuhlan jälkeen aloimme seurustella Jukan kanssa.

En aluksi tiennyt, että Jukka oli naimisissa XXXX:n kanssa, koska Jukka ei käyttänyt sormusta.

Syksyllä 1996 totesin olevani raskaana ja Jukan kanssa yhteinen lapsemme xxxx syntyi kesällä 1997.

Minulla ja Jukalla oli mielestäni hyvä suhde, olimme mielestäni hyvä pari.

Minulle selvisi Jukan avioliitto Turun työvoimatoimiston työntekijöiden kautta. Ennen kuin aloin seurustella Jukan kanssa, lopetin suhteeni xxxx-nimiseen mieheen. Asuin tuolloin xxxx:n kanssa yhteisessä omistusasunnossa Turussa.

Jatkoimme kuitenkin xxxx:n kanssa asumista ja odotin Jukalle lasta. Xxxx ei tietenkään tykännyt tästä, mutta hän ei kuitenkaan tehnyt tästä mitään suurta numeroa.

Olen muuttanut asumaan Jukan kanssa helmikuussa 1998.
tästä eteenpäin asuimme yhdessä aina siihen asti kunnes Jukka surmattiin 1.12.2006.'

Aika pian tuli raskaaksi mutta eihän siinä nyt mitän outoa ole.

Mutta miksi poliiseilta meni näin kauan selvittää tapahtumat?
Ikkunaa ei ole voitu rikkoa ulkoa eikä pihassa ollut kenenkään jalan jälkiä.
Anneli oli vaihtanut myös vaatteet.

Yhteistyössä