Oih, olipas kiva juttu tämäkin

. Tuollaiset pienet, kivat, eroottiset yllätykset ovat kyllä aivan ihania ja ne jäävät kyllä mieleen pidemmäksi aikaa, kuten sinunkin tapauksessasi. Kunpa kaikissa parisuhteissa tapahtuisi jotakin vastaavaa, edes silloin tällöin! Ihmiset tahtoo vaan unohtaa ainakin pidemmissä parisuhteissa, että juuri tuollaiset jutut ovat tärkeää parisuhteen hoitoa. Sullekin tuli varmasti tosi hyvä mieli, kun naisesi halusi sua noin ilahduttaa.
Eroottinen pukeutuminen on uskomattoman tärkeää, vaikka onhan niitä sellaisiakin miehiä, jotka haluavat naisensa aina aivan paljaana - neliösenttikään naisen ihosta ei saa olla piilossa

. Mulla on omakohtaisia kokemuksia sellaisesta miehestä: minä tyttö näin aina vaivaa kun tapasimme tälläytymällä omasta mielestäni seksikkääksi, oli jos jonkinlaista ""hepenettä ja sukkaa"" ylläni - kuvittelin, että tämäkin mies olisi niiden perään, kuten muutkin miehet, mutta pikkuhiljaa tämä mies rohkeni esittää toivomuksen mulle, etten suotta laittaisi päälleni mitään hepeneitä, sillä hän rakastaa nimenomaan naisen kaunista ja pehmeää ihoa. Häntä häiritsi mm. stay-up -sukkani, koska ei voi silloin suudella jalkojani...

. No eipä siinä mitään, jos toinen ei niistä hepeneistä niin kauheasti välitä, niin voin minä jättää ne poiskin. Niinpä en sitten enää käyttänyt tämän miehen kanssa mitään hepeneitä ja mies oli tyytyväinen

.