Unen tulkinta apua. Tulipalo unessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Näin unta että olin ennestään tuntemattoman ihmisen luona käymässä mutta siinä unessa se oli olevinaan hyvä ystävä. Oltiin jossakin konehallin tapaisessa ja kaverillani oli auto siellä (auto oli saman merkkinen kuin meidän oma auto), auto ei käynnistynyt joten kaverini aukasi konepellin ja liikutteli jotakin letkua ja auton moottori syttyi palamaan. Meillä molemmilla oli lapset mukana siellä hallissa ja ensimmäinen ajatus oli että lapset pitää saada ulos, nosteltiin sitten rattaita pois.
Yhtäkkiä oltiin sisällä tekemässä jotain munavoileipiä ja ikkunasta näki sinne hallille miten musta ja synkkä savu nousi katonrajasta. Unessa kaveri oli rauhallinen kuin mitään ei olis tapahtunut, minäkin olin ihan rauhallinen mutta hätäilin välillä että eikö pitäis palokunta soittaa..

Kirjoitin sulle äsken pitkästi mut sit se ei tullukkaan eli tiivistetysti:
Jollain sun kaverillasi on jotain katkeruutta sua vastaan, mut sä et näe tätä katkeruutta. Se koittaa olla sulle ihan hyvä kaveri, koska se on aina ollut ja se on muutenkin ylikiltti ihminen. Nyt sillä kuitenkin alkaa patoumat nousta pintaan eikä se enää välitä, jos se aiheuttaisi sulle jotain harmia. Se ei itsekkään tajua, miten lujasti se pystyisi loukkaamaan sua. Savu on aina vaaran merkki eli sulla on vielä mahdollisuus tehdä sovinto tän kaverin kanssa ennen kuin se katkeroituu lisää ja jää siihen katkeruuden häkkiin vangiksi ja sieltä käsin heittelee sua kävyillä.

He, mä oon nähnyt tulipalosta unta sen satakertaa ja mitään ihmeellistä ei oo tapahtunut.
Jotenkin tää unien tulkinta ei uppoa muhun, kun ei oo ikinä omalle kohalle noita sattumia tullut.

Millaisella mallilla sun ihmissuhdekuviot on?

Savu = Sankka savu kätkee asioita ja estää tarkemman tarkastelun. Kehotus odottaa savun hälvenemistä, jotta voi olla varma asioitten oikeellisuudesta.

Tuli = Roihuavia, voimakkaita, kuumia, tunteita jotka voivat toisaalta olla myös ahdistavia, pelottavan voimakkaita ja tuskallisen polttavia.

Liekki = Lemmenroihua ja intohimoa. Mitä komeampi liekki sitä paremmalla tolalla lemmenasiat ovat.

Millaisella mallilla sun ihmissuhdekuviot on?

Savu = Sankka savu kätkee asioita ja estää tarkemman tarkastelun. Kehotus odottaa savun hälvenemistä, jotta voi olla varma asioitten oikeellisuudesta.

Tuli = Roihuavia, voimakkaita, kuumia, tunteita jotka voivat toisaalta olla myös ahdistavia, pelottavan voimakkaita ja tuskallisen polttavia.

Liekki = Lemmenroihua ja intohimoa. Mitä komeampi liekki sitä paremmalla tolalla lemmenasiat ovat.

Itse näin todella kummallisen unen .olin jotain valmistamassa ja laitoin ruoan mikroon.mikro sisältä tuli pikkusen savua ja yks kaks paloi,näin liekkejä, sammutin mikron mutta liekit levisivät keittiössä ja sitten heräsin?

Yhteistyössä