UNEN TULKINTAA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unen näkijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unen näkijä

Vieras
Kiinnostaisi tietää voiko kuolleet ihmiset välittää viestejä unien kautta? Näin nimittäin sellaista unta, että eräs kuollut tuttava sanoi minulle että minun tulee vältellä erästä sukulaista.

Olin aikaisimpina päivinä miettinyt tätä sukulaista, onko hän hyvä vai paha ihminen.

Sitten näin tuon unen, jossa kuollut tuttava jota en ollut aikoihin miettinyt kertoi minulle että minun täytyisi vältellä häntä. Tämä kuollut ihminen tuli uneeni niin että, ensin hän seisoi tummana kaukana josta minun piti tunnistaa hänet, kuka hän on. Kun olin tunnistanut hänet, hän lähti kävelemään minua kohti. Sanoi asiansa ja käveli minun ohi.

No eivät tietenkään voi, kuolleet ovat kuolleita. Unesi kertovat omista alitajuisista huomioistasi, toiveistasi, peloistasi ja ajatuksistasi, vain sinä voit niitä tulkita.

Ensimmäistä kertaa löysinkin tänne ja monelta taitaa paikka olla hukuksissa...vähän hiljaista ;o)
Mielestäni edesmenneet voivat tuoda viestejä unien kautta. Silloin se tuntuu vielä merkittävämmältä viestiltä, koska siihen kiinnittää erilailla huomiota kuin jonkun elossa olevan ihmisen viestiin. On totta, että vain sinä voit tulkita uniasi. Luota omaan tunteeseesi ja intuitioosi...

Yhteistyössä