unet. Onko muut nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietiskelijä"

Vieras
Käytiin viikonloppuna mieheni vanhempien luona kylässä. Jotenkin tuli uneet puheeksi ja anoppi totesi,että oli nähnyt unta jossa minä olin ollut raskaana. Lasta ollaan yritetty mutta anoppi ei tästä tosiaan mitään tiedä.
Itse olen nyt kahtena peräkkäisenä yönä nähnyt unta, jossa teen raskaustestin ja se on selvästi positiivinen.

Menkat on jo viikon myöhässä mutta testi edelleen negaa :((

Onko muut nähneet jotain ennen unia ennen raskautumista? :D

Keskenmenoni jälkeen näin unia.. Olin jossain suuressa pimeässä tilassa ja kun käännyin kauempana keskellä oli pinnasänky, josta minua tuijottaa pieni tyttö. Kun lähden kävelemään sänkyä kohden se lähtee lipumaan kauas pois.. Olen nähnyt tuon muutaman kerran ja se on tosi ahdistavaa :( Ja lisäksi se aina päättyy samaan kohtaan.

Uni on toiveen toteutuma - joskus torjutun toiveen, joskus pelon. Se kertoo näkijänsä mielen sisällöstä eikä sinänsä enteile sen kummempaa kuin mitä nyt jonkun mielen sisältö hänen ympäröivää todellisuuttaan yleensäkin enteilee tai seurailee.

Olen nähnyt usein raskausunia, ennen raskauksiani, niiden aikana ja välissä, ja vielä nytkin, kun on kohtukin jo poistettu...

No olen nähnyt kaksi kertaa raskaus unen kahdesta eri ystävästäni, en edes tiennyt että ovat alkumetreillä. Molemmat tiesin olevan poikia ja toisen ulkonäön muistin täydellisesti ja toisen painon tiesin 50g tarkkuudella :D Mutta voihan ne olla ihan sattumiakin :)

Yhteistyössä