Hae Anna.fi-sivustolta

Uniapua

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija, 11.02.2018.

1. vierailija Vierailija

Näin unta, katsoin tv:tä sohvalla, ja jostain syystä pikkusiskoni oli kotona ja menin käymään keittiössä. Samalla näin että eteisen väliovi oli auki ja he oli täynnä postia.
    Postia oli aika paljon isoja kirjeitä joukossa mutta samalla näin yksittäisiä kukkia, kukkakimpun ja erittäin pitkä kukka-asetelman. Kysyin siskoltani joka siihen tuli että mitä nämä on niin se vastasi että pikkuveli sitten tipui johonkin mutta häntä ei ole löydetty, hän puhui samalla äitini kanssa puhelimessa. Lähes jokaisessa kukassa oli kortti missä luki osanotot. Paitsi siinä erittäin pitkässä kukka-asetelmassa oli hobby Hallin tilaus tarrat ja koko 2,2m, ja siinä oli mun oma nimi, ihmettelin kovasti että enhän mä ole kuollut. Jostain syystä eteisestä piti lähteä nopeasti pois koska siinä ei saanut olla, vedimme kukkia ja postia eteistä pitkin keittiöön paniikissa ja siihen uniloppui.

2. mietiskelen Vierailija

Posti merkitsee kommunikaatiota, voi olla myös viestiä alitajunnastasi. Kukat voi viitata johonkin haudattuun, unohdettuun asiaan. Hobby Hall, mitähän siitä tulee mieleen -hoppu hallitsee? Onko kiire syy.
    Pikkuveljesi tippui jonnekin, siis katosi, ja samaan aikaan siskosi kommunikoi äitisi kanssa. Lähinnä tulee mieleen, että oletko unohtanut tai haudannut jonkun elämästäsi, joka vaatii nyt kenties jopa yhteydenottoasi.Asutko vielä himassa, jos et, pidätkä perheenjäseniisi tarpeeksi yhteyttä vai onko perheessäsi joku asia joka vaatii huomiotasi.Paniikki unessa voi viitata johonkin ylikuormittumiseen.

3. vierailija Vierailija

Kiitos vastauksesta..
    Kiirettä ei oikein omasta mielestä ole millään rintamalla sillä tavalla että asia vaivaisin jotenkin, asun tavallaan kotona, tosin olen vuodesta yli puolet pois ulkomailla, pidämme kyllä yhteyttä lähes päivittäin..
    Tuosta paniikista vielä että ehkä se oli enemmän siskollani kuin mulla..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri