Unien tulkintaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttönen

Vieras
Olen nähnyt useasti unia että terveet hampaani alkavat heilua, ja sitten ne vaan tipahtaa pois ilman kipua. En kuulema narskuttele hampaita, eikä ole stressiä enää. Kuolema juttuihin en usko, koska yhtään ei ole tapahtunut moneen vuoteen. Meedioita paikalla? :D

Se on vaan jännä tunne aamulla kun muistaa hampaita pestessään että hey, näin taas viime yönä hammas unta. Ja ne hampaat saattaa kesken unen alkaa heilumaan, olin mitä tahansa unessa tekemässä. :)
Ei kai tämä merkkaa mitään, on niitä kuumia *eksiuniakin nähty. ;)

Oliko nuo hampaat yhtä kuin rahaongelmia? voi olla et muistan ihan väärinkin :)

Mä näin kan sviimeyönä iha outoa unta. Saako sun ketjuun kertoa..

No unessa jäin mummoni luo ja mies + mun serkku lähti baariin. Katselin ikkunasta, kuinka porukka jonotti kerrostalon katolla?! , siinä sitten vastapäiseltä katolta alettiin lumipalloja hetellä ja iso lumiilohkre irtosi ja tippui maahan toisten jonottajien päälle. Samalla alkoi hillitön töniminen jne. väkeä tippui alas katuun sieltä katoilta, soitin unessa poliisit. mutta jostain syystä auttamaan en mennyt?! Ja unen tyypillisin ominaisuuksin kaikki oli vaihtaneet paikkaa, mummoni talo olikin aivan keskustassa ja samoin nuo baarit vastakkain + että sisäänkäynnit katoilta jne.

Itse näin just viime yönä unta että mureni ja tippui yksi poskihammas suusta... viimeksi kun näin unta hampaan irtoamisesta niin 4pvän päästä isomummani kuoli... :(
Muistan että silloin kun siskoni kanssa kirjasta katsottiin tuota hammasunen merkitystä niin siellä oli kahdenlaisia vastauksia: Kuolema ja menettäminen sekä Seksi. Eli?

Jostakin itse luin niin se saattaa viitata luopumiseen tuo hammasuni.. Ihan vaikka vain elämänmuutoksiin tai haluun parantaa jotakin-kaikki on itsestä kiinni. Ja luulenkin että tämä liittyy ihmissuhteisiin, sillä mutto kyvyttömyydestä seksiin ei tosielämässä ole edes pelkoa. ;) Viime yönä en edes muista nähneeni unta, nukuin todella huonosti-kiitos naapureiden joilla varmaan on jäänyt vappujuhlat päälle... >/

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Anoppi joskus sanoi että hammasunet tietää kuolemaa tai jotain vastaavaa.

Näitä tällaisia tulkintoja olen kuullut paljon. Isälläni kuolemaa on ennustanut ruokapöytä, josta hän ei itse saa syödä. Kolmna kertana muistanut nähneensä tällaista unta, ja tuttavapiiristä on AINA joku kuollut, yksi tapaturmaisesti-ei siis vain sairauksista tai vanhuudesta kyse. :s
Itselläni kyllä unet olleet sellaista laatua ettei minusta saisi ennustajaa tekemälläkään. ;) Ehkä vain olen stressaantunut ja siitä nuo hampaat tippuilee.

Yhteistyössä