Hae Anna.fi-sivustolta

Unihalvaus-tutkimus????

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä idisz, 02.05.2011.

1. idisz Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tiedän että moni on kokenut unihalvauksen. Itselläni ollut kymmeniä kokemuksia ja haluaisin että lähetätte minulle kokemuksenne tai kirjoitatte tänne. Minut on jo lääkäri leimannut psykoottiseksi, kun olen kertonut kokemuksistani. Onko teille käynyt näin? Siitähän siis unihalvauksista on jo tietoa netissäkin paljon, mutta jostakin syystä lääkärit/hoitajat eivät kerkeä/jaksa/kiinnostu ottamaan selvää. Haluaisin kirjoittaa kirjan tästä aiheesta...Olkaa rohkeita ja ottakaa yhteyttä. Rakkaudella idisz<3 eli [sähköpostiosoite poistettu]

Lasted edited by : 05.05.2011
  2. et ole hullu Vierailija

Minulla on useasti varsinkin nuorempana ollut tällaisia kohtauksia - jotka olen myös tulkinnut unihalvauksiksi. Eli: herään mutta en pysty liikkumaan. Kuulen äänet ympäriltäni (esim naapuri leikkaa ruohoa tms) ja on ihan kauheaa kun on "halvaantunut". Uneen olisi helppo liukua takaisin mutta se pelottaa siinä vaiheessa - paniikki on niin kova että on pakko saada itsensä kokonaan hereille! Usein yritän leukaa liikuttamalla "ravistella" itseäni - jostain syystä tuntuu että leukanivelet "halvauksesta" huolimatta toimivat.
    Nyt myöhemmällä iällä olen huomannut että nämä unihalvaus-kohtaukset tulevat jostain syystä ainoastaan päiväsaikaan nukkuessa, tai myöhään aamulla jatkettaessa unia.
    Hyvä syy jättää päikkärit pois ja nousta ajoissa muutenkin ;)

3. Kovinpas on kummallinen lääkäri ollut, kun ottaa huomioon että asiasta on joku tehnyt gradunkin (ks. linkki).
    http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00054.pdf

Noh, ehkä kyseessä on ollut ns. yleislääkäri joka ei asiaan ole perehtynyt, kuitenkin uskoisin että jos lähetteen saisit jollekin asiantuntijalääkärille, esim. neurologi, psykiatri niin tuo psykoottisuus kyllä oikaistaisiin.

4. Aivotoksologi Vierailija

Päiväunilla olen kokenut minäkin tuon unihalvauksen. Uni ja todellisuus limittyi, ja aiheutti suoranaista kauhua (pääsenkö tästä pois, mitä tämä on), eli olisiko tuo ollut tosiaan kuin hetki mielisairaan elämästä.

5. Unikeiju Vierailija

Jossain vaiheessa hyvinkin yleisiä olivat nuo unihalvaukset. Missä lie matkannut kun niin vaikeata palata "todellisuuteen" ;) Varoituksen sana että ihan kaikkea ei kannata tohtoreillekkaan kertoa vaikka miten empaattisilta ja ymmärtäviltä vaikuttavat. Varsinkaan kovin "luonnottomia" ja ylimeneviä asioita. Jos siihen myllyyn joutuu ja diagnoosin paperiin saa se onkin sit siellä aina.

6. ei enää Vierailija

Minulle on näitä unihalvauksia aiheuttanut joku "voima" ja joskus se on ottanut ihan näkyvän hahmonkin. Ei enää pitkään aikaan tosin.
    Pääsin sen voiman "kourista" keskittämällä kaiken voimani ja ponnistamalla irti ja se ikään kuin repesi auki se halvaus. Ehkäpä niitä ei enää tule koska kykenen irrottautumaan siitä .

7. ,,,,, Vierailija

Kyllä nämä ilmiöt tohtoreillekin ihan tuttuja ovat. Itse en ole saanut mitään leimaa kokemuksistani kertoessani: kokonaisuus kun ratkaisee tohtorillakin.

8. Sudenkorento Vierailija

Minulla on ollut myös unihalvauksia muutama. Eräs niistä tapahtui minun ollessani teini-ikäinen. Heräsin, mutta en pystynyt liikuttamaan itseäni. Tuijotin vain pedin vieressä olevaa hyllyä, mutta en pystynyt tekemään mitää. Yritin heiluttaa silmiäni, mutta nekin olivan jumissa. Sitten tavallaan "heräsin" unihalvauksesta ja pääsin liikkumaan. Toisen unihalvauksen koin muutama vuosi sitten. Heräsin aamulla, mutta en taaskaan pystynyt liikkumaan. Katselin nyt petini vieressä olevaa vaatekaappia ja yritin kamalasti saada edes käteni liikkumaan. Hassuinta oli, että sainkin käden liikkumaan, oikein huidoin kädellä, mutta näin käteni silti makaavan edessäni pedillä. Kai se sielu oli jotenkin vartalostani irti jollain lailla. :D Siitä sitten kohta pääsin oikeasti liikkelle. Että tällaisia tapauksia minulla.

9. Käyhän lukemassa Vierailija

MIELEN VOIMA :: Näytä viesti - Kolmas silmä (näkeminen ilman silmiä)

Vahingossa eksyin tälle sivustolle, jossa kerrotaan näin: .............."Kun tämä kuva pysyy mielessäsi jonkinaikaa( 5-20min ), kolmas silmä heräilee eeteritasolla ja huomaat yllättäen, että näet todellakin ympäristön vaikka "oikeat" silmäsi ovat kiinni. Eteerikehon näkö on paljon kirkkaampi/selkeämpi ja laajempi kuin normaali fyysinen näkökenttä.

Tämä kokemus tunnetaan joissain piireissä ns. unihalvauksena myös. Huomaat, että kehosi on unessa etkä voi tehdä mitään. Tässä tilassa harhoja voi tulla riippuen mitenkä hyvin onnistuit kehosi rentouttamaan ja mitenkä innoissasi/hätääntyneenä olet, mutta mitään ei tarvitse pelätä. Sitten voit jatkaa siitä eteenpäin eteeri/astraaliprojektioon -> irrottaudut vain kehosta."

Eli unihalvaus olisi yksi osa astraaliprojektiosta ???

10. Mutta Vierailija

nimimerkit idisz ja Käyhän lukemassa jotain tästä ilmiöstä, ainakin idisz tietää, kun tekee aiheesta tutkimusta.

Kysyisin nimimerkiltä Käyhän lukemassa, mikä on tämä' "astraaliprojektio", jonka mainitset? Minulle termi on vieras enkä käsitä siitä mitään.

11. Mikä on Vierailija

astaraaliprojektio, josta unihalvaus olisi osa?

12. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Ottaisitko yhteyttä ylläpitoon, että lupa tämän tutkimuksen aineistohakuun Plazassa olisi sallittua. Saat myös ohjeistuksen mitkä tiedot pitäisi olla näkyvillä muille ihmisille.

13. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Noita unihalvauslinkkejä on internet täynnä jos osaa hakea!
    Ei soneran keskustelufoorumeilta kerry antia, joka merkittävästi muuttaisi jo esillä olevia!

Etusivu - www.unihalvaus.com

jne jne

14. ihanaa Vierailija

ihanaa

15. Kiitos. Ole hyvä, original alten puolesta kuinka hienosti hän viisaudessaan kertoi meille "uusista" asioista. :))

16. komppaan Vierailija

tosi "upeasti":))

17. orvokki Vierailija

Olen 42v ja elämäni aikana mulla on ollut jokunen unihalvaus, mutta mun kohdalla ollut aika pelottavia. Musta on tuntunut, että niissä on ollut joku paha läsnä, kerran kuulin jollain vanhalla kielellä voimallista saarnaamista ja kerran olin nukahtanut kesken iltarukouksen, kädet ristissä, niin havahduin semmoseen, että joku paha käytti "auki jäänyttä kanavaa" Jumalalle, kiroili sinne ja lähetteli solvauksia, semmosella tummalla, möreällä äänellä. Olen jostain ymmärtänyt, että nämä kokemukseni olisivat unihalvauksia. Mutta, jos nämä unihalvaukset olisivat niitä astraalimatkoja, niin aika outoa, että mä joudun tekemisiin niissä pahojen henkien kanssa, olis mielenkiintoista tietää mitä ihmettä se tarkoittaa. Onko muilla tämmösii pahiksia unihalvauksissa?

18. Täällä kirjoitetaan asiantuntemuksella unihalvauksesta, mutta itse en tiedä käsitteestä mitään, joten jävään itseni sen suhteen.

Luonani on käynyt vaikka minkälaisia sieluja, jotka ovat uhanneet ja huoritelleet minua. Erinäisistä syistä, joista nimimerkki orvokin ei tarvitse tietää mitään. Ja tietysti luonani käy niitäkin sieluja, jotka käyttäytyvät asiallisesti.

En tiedä mitään käsitteestä unihalvaus, koska kanssakäymiseni henkimaailman kanssa on jokapäiväistä, enkä ole tässä vuorovaikutuksessa missään "halvauksen" tapaisessa tilassa enkä missään muussakaan tilassa vaan tietoinen ihminen, joka on saa kanavana tietoa henkimaailmasta ja näkee.

Olen kuullut eri kielisten lähteiden viestejä, ja minua on uhattu, vaikka minkätyyppisillä äänillä.

Kirjoitustesi perusteella olet kristitty, joten en varmaan pysty antamaan sinulle hyvää tietoa, vaan käännyt vaikka seurakuntasi puoleen, sillä siellä tiedetään parhaiten hyvästä ja pahasta, joka on koskettanut sinua.

19. Jonkunlaisen pahan läsnäolo unihalvaustilassa on lukemani mukaan jokseenkin yleistä. Mun oma selitys sille on, että ihmisen alitajunta pääsee unihalvaustilassa helpommin luomaan kuvitteellisia olentoja ja tapahtumia. Meillä useimmilla siellä on tallessa monenlaista torjutttua ja matonalle siivotttua materiaalia. Täten se paha ja pahikset olisivatkin vain ihmisen omia alitajunnan kuvia, jotka tässä erityisessä tietoisuudentilassa tuntuvat todellisilta.

Jos tuntuu tarpeelliselta tälle jotain tehdä, niin sen oman alitajunnan siivous on tarpeen. Paikalle voi myös yksinkertaisesti kutsua jotakin vahvaa hyväksikoettua, enkeleitä, jeesusta, henkioppaita tai siivousfirman ISO lakaisukone.

Meneekö kertomani hyvin jakeluun, orvokki ja muut?

20. orvokki Vierailija

Kiitos viestistä!
    Musta tuntuu, että saisin sulta parempaa tietoa, kuin seurakunnasta.
    Olen ymmärtänyt, että mulla olisi jotain taipumuksia henkimaailman suuntaan. Elämä meni jo kovasti siihen suuntaankin, että olin täynnä rauhaa ja valoa, näin joitain merkkejä henkimaailmasta. Olin tosi pitkällä henkisellä tiellä.. Nyt on vaan taas elämä heittänyt kuperkeikkaa, joku kriisi itseni ja avioliiton suhteen. Kriisiin vois olla muitakin syitä, mutta yksi syy, mikä on käynyt mielessä, niin on semmonen, että yrittääköhän joku taho, henkimaailmasta tms. estää mun henkistä kehittymistä.

21. lampunjalka Vierailija

Minä taas olen kuullut (viimeksi eilen teeveestä), että unen ja valveen välitilassa aivomme voivat tehdä tepposet. Unessahan mikä vain on mahdollista, mikä ei valveilla ollessa toteudu. Välitilassa voimme sotkea, mikä on unta ja mikä ei.

22. Viestisi ei mene minulle ns. jakeluun lainkaan, eikä ehkä nimimerkki orvokillekaan!

Hieno juttu, että olet kehittänyt oman selityksesi tälle käsitteelle. Yllä oleva viestisi on kyllä sellaista, jota ns. henkisiltä odottaa. Mitätöntä lätinää, jota kehitetään, kun luetaan liian monta henkistä kirjaa, eikä tiedetä mitään henkisestä.

Olet siis lukenut jostain tuon, josta kirjoitat! Että "alitajunnan siivous on tarpeen. Paikalle voi myös yksinkertaisesti kutsua jotakin vahvaa hyväksikoettua, enkeleitä, jeesusta, henkioppaita tai siivousfirman ISO lakaisukone."

Minä ja nimimerkki orvokki olemme kokeneet jotain. Nimimerkki orvokki voi tunnistaa esittämäsi käsitteen, mutta minä en.

Miksi kutsuisin luokseni enkeleitä, henkioppaita tai jeesusta, joista kukaan ei pysty antamaan minulle mitään neuvoa! Ja miksi kuvittelet ylipäätään, että he pystysivät minulle jotain neuvoa antamaan?

Jos kirjoitat jotain tällaista tiedän, ettet tiedä mitään mistään!

Olet pelkkä kliseeautomaatti, kuten suurin osa ns. henkisistä on!

23. Minusta Vierailija

oli hyvin ajateltu. Sopii niin henkisille, ei-henkisille kuin muillekin uskovaisille ja ei uskovaisille. Eli yleispätevä juttu moneen tekijään.

24. Tarkenna Vierailija

Mikä on se kohta tässä viestissäsi, johon viittaat, nimimerkki Minusta.

Jokin siinä oli ns. hyvin ajateltu, joten kerro laajemmalle yleisölle tarkemmin tämä kohta.

Viestisi tai nimimerkin uteliaisuutta kyselen viesti kuului seuraavasti:

"Jonkunlaisen pahan läsnäolo unihalvaustilassa on lukemani mukaan jokseenkin yleistä. Mun oma selitys sille on, että ihmisen alitajunta pääsee unihalvaustilassa helpommin luomaan kuvitteellisia olentoja ja tapahtumia. Meillä useimmilla siellä on tallessa monenlaista torjutttua ja matonalle siivotttua materiaalia. Täten se paha ja pahikset olisivatkin vain ihmisen omia alitajunnan kuvia, jotka tässä erityisessä tietoisuudentilassa tuntuvat todellisilta.

Jos tuntuu tarpeelliselta tälle jotain tehdä, niin sen oman alitajunnan siivous on tarpeen. Paikalle voi myös yksinkertaisesti kutsua jotakin vahvaa hyväksikoettua, enkeleitä, jeesusta, henkioppaita tai siivousfirman ISO lakaisukone."

Eli yleispätevä juttu kaikille, mutta mikä se juttu on? Ei viestistäsi saa mitään selvää, koska se on sellainen kirjoittama, joka ei ole kokenut itse mitään, vaan on vain ns. henkinen, joka on lukenut henkisiä kirjoja.

Näkevällle viestilläsi ei ole mitään merkitystä.

En tiedä mitä henkiset, ei-henkiset ja uskovat sanovat viestistäsi, tai vaikka ne ei-uskovat?

Kävisikö niin, että he ihastuvat ja saavat viestistäsi paljon. Jos näin käy, viestisi on täyttänyt tehtävänsä!

25. orvokki Vierailija

Kiitos, menee hyvin jakeluun:)
    Kyllä mä joskus ajattelin, että noi olis ollut alitajunta-juttuja, mutta ruvennut jossain vaiheessa tuntumaan, että niillä olis jotain muuta merkitystä.
    Eniten on tuntunut, että olisin jonkunlaisessa tilassa, mihin joku on päässyt tunkeutumaan.
    Ne on ollut tosiaan voimakkaita kokemuksia.
    Mun mies on kuulemma joskus herännyt yöllä, kun mä olisin messunnut jotain, jollain vanhalla kielellä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri