Meidän Ninni on ihan mahdoton :headwall: Joka ikinen yö syntymästään lähtien heräillyt monta kertaa yössä. Joskus vain kaksi kertaa, mutta useimmiten kolmen tunnin välein.
Nukahtaa todella helposti kyllä takaisin, kunhan saa tutin, tuttipullon tai kuivan vaipan. Eli ei onneksi kuku öisin
Iltaisin menee yöunille yhdeksän pintaan ja aamulla on aikaisintaan seitsemältä jo pystyssä.
Itse luulen että jos Ninni pääsisi irti tuosta yöpulloilusta, eikä kaipaisi ainakaan sitä maitoa yöllä, saattais nuo heräilykerrat vähetä.
Olemme pitäneet jo parikin kertaa tassuttelu-unikoulua, ja epäonnistuneet aina. :ashamed: Mikään muu ei Ninnille kelpaa sitten kamalan kiukun jälkeen kuin maito. Ja sitä kiukkua ja huutoa ei kukaan jaksa yökaupalla kuunnella.
Maitoa menee öisin jopa 6 dl!!
Itseäkin kauhistuttaa, mutta tästä on nyt tultava loppu.
Antaakaas nyt fiksuja vinkkejä miten saatais kokonaisia öitä tähän taloon!
Nukahtaa todella helposti kyllä takaisin, kunhan saa tutin, tuttipullon tai kuivan vaipan. Eli ei onneksi kuku öisin
Itse luulen että jos Ninni pääsisi irti tuosta yöpulloilusta, eikä kaipaisi ainakaan sitä maitoa yöllä, saattais nuo heräilykerrat vähetä.
Olemme pitäneet jo parikin kertaa tassuttelu-unikoulua, ja epäonnistuneet aina. :ashamed: Mikään muu ei Ninnille kelpaa sitten kamalan kiukun jälkeen kuin maito. Ja sitä kiukkua ja huutoa ei kukaan jaksa yökaupalla kuunnella.
Maitoa menee öisin jopa 6 dl!!
Antaakaas nyt fiksuja vinkkejä miten saatais kokonaisia öitä tähän taloon!