Unipussi"kysely"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitu93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iitu93

Jäsen
06.01.2009
382
0
16
Heippa! Tässä olen jo tovin pohdiskellut, millainen unipussi olisi paras? Olen pari pussia tehnyt, toisessa on pelkästään olkaimissa nepparit ja toisessa myös sivussa 40cm vetskari. Olen niin kehno ompelemaan vetoketjuja ja kanttinauhoja, joten noita en haluaisi käyttää pusseissa. Mikä olisi hyvä vaihtoehto, johon ei tule vetskaria, eikä kanttinauhaa?
-Pidätkö enemmän pussimaisesta, vai kiristysnauhallisesta, josta saa sitten yöpaidan
-Millaiset materiaalit ovat mielestäsi hyvät (päälinen ja vuori?)
-Onko hihattomasta mallista mihinkään? Siinä on siis kahdella nepparilla säädettävät "olkaimet"

Kiitos kovasti niille, jotka auttavat tyhmää :ashamed:

Meillä oli kevyesti topattu olkain-mallinen. Poika ei voinut ikinä sietää sitä, ei kokeiltu sitten muitakaan. Meuhkaa unissaan, kahlitsi kai raajojen liikkeitä liikaa.

Mä oon tykänny käyttää pojalla tollasta ohutta hihatonta pussia. Siinä on vetoketju edessä. Se on kätevä laittaa päälle. En avaa edes niitä nappeja olkapäiltä.
Topattu vaikka vaan kevyesti, oli ihan liian kuuma.

kertokaa mulle onko sellainen hyvä, jossa on neppareilla kiinitettävät olkaimet ja avoin pohja, jonka saa kiristettyä pussiksi? Lapsi siis joko sujautetaan alakautta tai yläkautta pussiin. Sitten, kun pussiin ei mahdu lapsen jalat, sitä voi käyttää vielä yöpaitana, sillä olkaimia saa säädettyä kahden nepparin verran. Materiaalina olisi 100% puuvillaa, eli sellaista kangasta, jota on yleensä pussilakanoissa. Tarpeeksi tukevaa, että yksinkertaisena riittää. Tajusiko joku?

Yhteistyössä