UNISTA TIETÄVÄT hoi!!! Lempeä karhu unessa?????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAALAIS mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MAALAIS mamma

Vieras
Näin viime yönä unta karhusta. Ensiksi toki säikähdin isoa karhua pihamme lähellä/pellolla. Karhu jatkoi oloaan meidän talon lähettyvillä ja kävin sitä usein katsomassa. Se oli todella lempeä ja söpökarhu. Ystävystyin sen kanssa, muille olisi ollut vaarallinen ja muut pelkäsivät sitä... Tätä ennen karhut unissa ovat olleet pelottavia, eikä todellakaan ystäviä! Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Uni oli jotenkin niin vahva..

KARHU. Karhuemo kuvaa unennäkijän helliä piirteitä hoivatessaan pentujaan. Karhu kuvaa myös voimakkaita ja usein agressiivisia ominaisuuksia. Voimakkaat tunteenilmaisut sekä vihan että rakkauden puolesta yhdistyvät tässä eläimessä.

Jos mä saan tässä samassa ketjussa kysyä, kun en viittis jostain syystä useita ketjuja tähän aiheeseen liittyen avata.. Niin mikähän tuo viime öinen uni oli, olin laivalla ja siinä tosi kaunis tatuoijanainen lupasi mulle ilmaiseksi tatuoinnin jonka haluan. Ja mulla oli tosi hyvä ja rauhallinen olo kun istuttiin jossain sohvalla sen naisen kanssa vierekkäin...

Harmitti kun heräsin, oli niin mukava olo :D

Yhteistyössä