Unitutkija tyrmää kesäajan - Haitallista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuka tykkää herätä pimeään kun olis mahdollisuus valosaan auringonpaisteeseen. Normiajassa näin olisi, mutta 1kk menetetään nyt keväällä kesäajan takia. Onneksi sentään ei talvikauttakin kärsitä kesäajassa.
 
Jos kellojen siirtelystä kesäaikaan on hyötyä, miksi se tapahtuu La-Su yönä. Su-Ma saataisiin maksimaalisempi hyöty.

No siksi se on sunnuntaina aamuyöllä, koska yhteiskunta toimii vähemmällä ja näin ollen haitta on pienempi. 1+1 = kellojen siirtelystä on haittaa ja tällä ne pyritään minimoimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Onpa synkkää ja pimeää. Kiitos kesäajan.

Ei ihme, että EU:lla menee surkeasti ja on ongelmissa milloin jonkun jäsenmaan, Venäjän tai USA:n kanssa. Kellojensiirtelyllekkään ei kykene sanomaan loppuu.
 
"Kaikkia autoilijoita ei voida pakottaa verikokeisiin. Runsas alkoholikäyttö voikin paljastua vahingossa. Expressen käy kuvion läpi kuvitteellisen esimerkin kautta.

Menet terveyskeskukseen saadaksesi apua korkeaan verenpaineeseen tai eteisvärinään. Lääkäri kysyy liikuntaharrastuksistasi, tupakoinnistasi ja kuinka paljon juot.

Sitten hän suosittelee sinulle verinäytteen antamista. Pian tämän jälkeen saat ilmoituksen, että ajokorttisi on peruttu alkoholin väärinkäytön vuoksi.

– Et ole koskaan ajanut humalassa, mutta sillä ei ole merkitystä. Valitat, mutta tuomioistuin seuraa lääkärin lausuntoa, Expressen kirjoittaa."-IL-

QUOTE="vierailija, post: 34959119"]
Suomi on Euroopan unionin osavaltio jonka lait määrätään Brysselistä käsin...
[/QUOTE]
 
Partonen puhhuu täyttä asiaa.

EU ja suomen päättäjät on niin laiskoja munattomia, kun näin yksinkertaista asiaa ei saada päätettyä.

Suomessa oltaisiin voitu päättä tämä jo aikanaan. Sitten vaan ilmoitettu, että muuten luovutaan vuoden pääatä kesäaikaan kellojen siirrosta. EU valtuusto ois vähän nikotellu ja tullut perässä. Nyt tämä pelleily vain jatkuu ja jatkuu.
 
Ihmisen tulisi mennä (palttiarallaa) yöpuulle kun on pimeää ja nousta kun aurinko nousee.

En tekisi yötyötä (ainakaan pitkiä aikoja) mistään hinnasta!

Mutta tätäkin voidaan säädellä tuolla kellojen siirrolla. Ei ole enää normaali vuorokauden rytmi. Voitko sanoa töissä kun oot myöhässä, menin nukkumaan auringonlaskiessa ja heräsin noustessa. Auringon pitää tiettynä vuoden aikana laskea kellon ollessa 22.00. Mutta kun rukataan kelloja tarpeeksi 22.00 voi olla vaikka keskipäivän aurinko.
 

Similar threads

Yhteistyössä