"Kaikkia autoilijoita ei voida pakottaa verikokeisiin. Runsas alkoholikäyttö voikin paljastua vahingossa. Expressen käy kuvion läpi kuvitteellisen esimerkin kautta.
Menet terveyskeskukseen saadaksesi apua korkeaan verenpaineeseen tai eteisvärinään. Lääkäri kysyy liikuntaharrastuksistasi, tupakoinnistasi ja kuinka paljon juot.
Sitten hän suosittelee sinulle verinäytteen antamista. Pian tämän jälkeen saat ilmoituksen, että ajokorttisi on peruttu alkoholin väärinkäytön vuoksi.
– Et ole koskaan ajanut humalassa, mutta sillä ei ole merkitystä. Valitat, mutta tuomioistuin seuraa lääkärin lausuntoa, Expressen kirjoittaa."-IL-
QUOTE="vierailija, post: 34959119"]
Suomi on Euroopan unionin osavaltio jonka lait määrätään Brysselistä käsin...
[/QUOTE]