Hae Anna.fi-sivustolta

Univalokille

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä kaivo ja vesi, 18.04.2019.

1. kaivo ja vesi Vierailija

Näin unta että olin raskaana tunsin vauvan pään alavatsalla tulossa sieltä jo :)
    uni pomppasi lopussa ahdistavampaan eräs läheinen henkilö hyppäsi tai tipahti kaivoon näin vaan kun kurkistin että hän oli vielä pinnalla sitten näin että vajosi kun en saannut kiinni hänestä silloin huusin erästä toistaa läheistäni apuun heräsin siihen kun huusin hänen nimeään
    pelottava uni

2. uni-valokki Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Unessasi olit raskaana ja lapsi oli tuloillaan, unen syntyvä lapsi voisi kuvata esim uutta elämänvaihetta , uutta projektia, suunnitelmaa, jonka on pitänyt kypsyä ja kehittyä, jotta se voitaisiin toteuttaa.
    Uni kertoo myös tulevan muutoksen aiheuttamasta pelosta. Unen syntyvä lapsi voi kuvata myös omia mahdollisuuksiasi muuttua ja kasvaa, yhteyttä omaan sisäiseen lapseesi.

Unessasi läheinen henkilö hyppäsi tai tipahti kaivoon, uni voi kuvata huolestumistasi suoraan tästä kyseisestä henkilöstä. Kenties kyseessä ihminen, joka tekee nopeita ratkaisuja, ryntää suinpäin asioissa eteenpäin.
    Kaivoon putoaminen voi kuvata myös sitä, että menettää täysin tunteiden hallinnan. Hyppäsikö omasta tahdostaan vain putosiko kaivoon, voi kuvata sitä miten tuohon tunnepurkaukseen itse suhtaudut.

Unen kaivo symbolina voi kuvata piilossa olevia kykyjä ja mahdollisuuksia, mutta myös piilossa olevia tunteita, unen kaivo voi olla ikään kuin tunteiden säilytyspaikka.

Yritit auttaa pudonnutta, mutta hän vajosi pinnan alle, voisi kertoa tilanteesta, jossa olet lamaantunut peloistasi. Huusit läheistäsi apuun, olet avuton ja stressaantunut, kaipaisit tukea ja turvaa.

Unen henkilöt kuvaavat toisinaan oikeita henkilöitä, mutta myös voivat olla symbolisia ja kuvata unennäkijän omia eri persoonallisuuden piirteitä. Itse voit päätellä miten omassa unessasi oli asianlaita. Unen henkilöt rakentuvat myös siitä, miten itse koet nämä läheiset henkilöt ja heidän käytöksensä.

Tässä ajatuksia unestasi. Voit poimia tästä asioita, jotka sopivat omiin ajatuksiisi, pelkoihisi, toiveisiisi ja tämän hetkiseen elämääsi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri