Unohdin lapsen kerhoon...

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
5v tyttöni on seurakunnan päiväkerhossa, kun mä äippälomalla. Kerhoa on 3 krt viikossa 9-12. Nukahdin sitten päikkäreille vauvan kanssa tänään ja heräsin 12.09! :o En oo ikinä voinut ees kuvitella, että kykenen liikkumaan paikasta toiseen niin nopeasti, kuin tänään tein. Vauva nukkuvana kaukaloon ja kauheeta juoksemista autolle. Onneksi matkaa ei oo ku 0,5km. Olin perillä 12.15. Hävetti niin pirusti, kun tyttö siellä pihalla istu reppu selässä kerhotädin kanssa. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Oli mulla puhelimessa herätys soittamassa, mut en muista kuulleeni sen soivan.
Onneks oli sentään lapsuudenaikaisen kaverini äiti tämä kerhotäti, että ei varmaan ihmetellyt kauheesti, kun muistaa millanen hajamielinen säätäjä olin jo lapsena. :headwall:

No voi, minä ajattelin että hoksasit joskus tuntien päästä että olis muksu pitänyt hakea kerhosta... :D :hug: Eihän tuo kamalan pitkä aika ollut, tosin lapselle se voi olla pitkä aika kun kaikki muut on haettu... :/

No, et ollu pahasti myöhäs. :) Minä kun olin esikoulussa, äitini unohti hakea mut sieltä. Kävelin sitten kotiin. En ole koskaan tuota unohtanut, onhan siitä kulunut vasta 20 vuotta. :whistle:

mä voin kuvitella et mulle sattuis samalla lailla, poika aloittaa kerhon ensi viikolla. mut on kans kerran unohdettu, tosin kaverin luo, mut kotona iskä oli vasta huomannut et nyt jotain puuttuu ja tuli hakemaan.

Mulla on tullu semmosia "hätäännyksiä", että oonkohan unohtanu jonkun lapsen. Näitä tuli lähinnä kolmannen lapsen synnyttyä. Koskaan en kuitenkaan unohtanut ketään, vaikka joskus hätäännyinkin, että onko kaikki kyydissä ja tuliko se vauvakaukalo mukaan ja vauva! Tämä kaikki johtui vaan siitä vauva-ajasta ja väsymyksestä.

Yhteistyössä