Hae Anna.fi-sivustolta

Upea Laura Voutilainen

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä MRMIM, 30.05.2009.

1. MRMIM Vierailija

Katselin juuri(30.5) Laura Voutilaisen konsertin kakkosella. En ollut aikaisemmin ajatellut Lauraa muuta kuin vain esiintymiskykyisenä laulajana. Mutta hänhän on aivan upea. Todella karismaattinen, taitava, upeaääninen...Suomen hienoin naisesiintyjä.

2. lailla Vierailija

3. Laura on suomen paras naislaulaja, ihan ehdottomasti ja olette jääneet paljosta paitsi jos vasta nyt pääsitte näkemään Lauran mahtavat taidot, parempaa saa etsiä ;)

4. Sivhos Vierailija

Jos joku haluaa nauttia musiikista todella täysin rinnoin,kannattaa mennä kuuntelemaan ja tanssimaan Lauran ja hänen orkan säestyksellä.Saatte nauttia ammattilaisten tuomasta huipputaidosta.Aivan toista,mitä jotkut soomipaskarokkipaskat metelöivät.Ammattilaiset ovat ihan eri juttu verrattuna joihinkin apulantoihin ja muihin ryskäjiin.Musiikki on äänten harmoniaa.Meteli on meteliä.

5. Sivhos Vierailija

Lisään .Osaan hakata jotain paskarokkia kitaralla aivan sikana.Ratijo kovalle,efektejä,särkijää,pelkkää kolmisointumeteliä,laulu,jotain eläimellistä karjumista sekaan.Kakarat ovat aivan ekstaasissa.Tässä koko paska.Sitten kun aletaan soittamaan,silloin on aivan eri jutut kysymyksessä.Silloin metelimeikkerit joutuu lähtemään takavasemmalle vähin äänin.

6. Miksei Vierailija

kukaan mies tykkää Laurasta?

7. tätty Vierailija

No, no sihvos, jokaisella on oma musiikki makunsa.
    Olen itse sanonut usein, että Suomi..paska iskelmä on
    jotain niin kamalaa. Niissä se vasta on yksinkertainen ja
    päätä rassaava jump, jump tahdit.

Vaikka olen jo 57v. pidän itse rocista ja hevistä, olet mitä
    mieltä tahansa, katsos niissä vaan on niin järjettömän virtaa
    antavaa voimaa...........

8. Täällä fanitettu vuodesta 1994 enkä ole ollut ainoa mies lavoilla ja konserteissa todellakaan :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri