Upeaa, nyt Petteri Orpo ja Riikka Purra ovat päässeet Sanna Marinin tapaan kansainvälisen median lemmikeiksi !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä kuva, kandee muistaa että oikeisto on Suomessa tehtaillut paljon pahempia juttuja vasemmistosta mm Kokoomus nuorten taanoinen Punikkila.

Ja netti on täynnä todella ronskeja kuvia Marinista ja "naishallituksesta" jota tosin nimitetään pahalla termillä.

Samoin suoranainen maalittaminen on oikeiston työkaluna ollut jo pitkään.

Hyvä pilakuva. Hyvällä maulla tehty. Kun eräälle antaa pikkusormen se vie koko käden.
Mikä ihme suomalaisia vaivaa kun halusivat itselleen koko maailman naurunaiheen.

Mä ihmettelen sitä väitettä, että persut olisi mikään äärioikeisto tai Lapuan liikkeen jatko.
Niissä on olemassa se siipi, mutta Purra on mun mielestä järkevöittänyt sitä kuvaa ja pahimmat änkyrät on valuneet pieniin liikkeisiin, kuten VKK.

Mun mielestä persut on vaan sitä, millainen Suomi oli 80-luvulla, ilman kulutusjuhlaa. Oliko se Suomi kamala ja pelottava silloin? Ei.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä ihmettelen sitä väitettä, että persut olisi mikään äärioikeisto tai Lapuan liikkeen jatko.
Niissä on olemassa se siipi, mutta Purra on mun mielestä järkevöittänyt sitä kuvaa ja pahimmat änkyrät on valuneet pieniin liikkeisiin, kuten VKK.

Mun mielestä persut on vaan sitä, millainen Suomi oli 80-luvulla, ilman kulutusjuhlaa. Oliko se Suomi kamala ja pelottava silloin? Ei.
Just eilen Purra nimitteli toista kommunistiksi. Tuollaiset twiitit pitäisi jo älytä jättää kirjoittamatta.

• Tykkää
Reactions: Echo
No sepä. Toki vähän säästäväisemmin olisi saanut elää, mutta se oli vakaata, turvallista ja hienoa aikaa.
Höpöhöpö. Ummehtunut, tunkkainen ja sisäänlämpiävä Suomi. Muistisairas Kekkonen presidenttinä. Olin silloin töissä vientiyrityksessä ja puolisoni oli jatkuvasti liikematkoilla ulkomailla. Lyhensimme asuntovelkaa ja elämäni pyöri Bermudankolmion työ, päiväkoti, koti välillä. Raskaota vuosia minulla.

Höpöhöpö. Ummehtunut, tunkkainen ja sisäänlämpiävä Suomi. Muistisairas Kekkonen presidenttinä. Olin silloin töissä vientiyrityksessä ja puolisoni oli jatkuvasti liikematkoilla ulkomailla. Lyhensimme asuntovelkaa ja elämäni pyöri Bermudankolmion työ, päiväkoti, koti välillä. Raskaota vuosia minulla.
Mauno Koivistosta tuli Suomen tasavallan presidentti 1982. Muistisairas Kekkonen tuskin on kahdeksankymmentälukua leimaava hahmo.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ei kaikkien puolisot ole jatkuvasti liikematkoilla ulkomailla, muutoinkin on pärjätty.
Suurimmalla osalla molemmat vanhemmat on iltapalalla kotona.

Yhteistyössä