Hae Anna.fi-sivustolta

Upeat plus-kokoiset - mistä vaatteenne?

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä +++, 08.04.2015.

1. +++ Vierailija

Plus-kokoiset siskot, mistä ostatte parhaat vaatteenne?

Itse olen kokoa 48 ja esim. Zalandon valikoima on tässä valitettavan suppea. On tietysti Lindex, Kappahl jne., mutta niilläkin tarjolla vain niukka mallisto.

Kiinnostaisi luonnonkuituiset, vähän parempilaatuiset vaatteet kuin esim. englantilainen Asos Curve tai H&M. Junarosea myydään siellä täällä, mutta en itse oikein tykkää heidän tyylistään.

Hyviä brändivinkkejä? Toimivia Verkkokauppoja?

Onko joku löytänyt jotain mahtavaa esim. Saksasta, Ruotsista?

2. Peter Vierailija

3. Löytyy Vierailija

4. Saksasta Vierailija

5. Suomalaista Vierailija

6. Suomalaista Vierailija

7. +++++ Vierailija

Hei mahtavaa, nämä ovat kaikki minulle tuntemattomia! Nyt heti tsekkaamaan! :)

8. +++ Vierailija

Melkein rupesi itkettämään liikutuksesta tämä valikoiman laajuus - olen hirveä vaatefriikki ja tähän asti elänyt kuin aavikolla... Ihanaa, että heitin kysymyksen näin ilmaan! (Tiedän, dramaattista, mutta kauniista vaatteista on NIIN paljon iloa)

Vielä toinen hakuammuntakysymys: olen lähdössä kesällä Berliiniin, onko joku sattumalta löytänyt sieltä ns. normikaupoista hyvää paikkaa plus-kokoisille? Olen käynyt joskus tavarataloissa esim. Kaufhaus des Westens ja C&A. Hienot, trendikkäät kaupat tahtovat olla siellä todella pienikokoisille, vähän kuin New Yorkissakin vähän yllättäen.

Tai Tukholmasta jostain? Muualta kuin Åhlens?

9. xxxl Vierailija

10. und mehr Vierailija

11. +++ Vierailija

Tässähän olikin sitten puuhaa muutamaksi viikoksi... Ihanaa!

12. Åboa Vierailija

Yoox.com, Next.com, Asos.com. Löytyy ainakin näin 46-48 kokoiselle turkulaisflikalle laatukuteita ihan sopuhintaan:)

13. Oletko Vierailija

tosiaan löytänyt Yoox.com´lta sopivia?
    Heidän mittataulukoiden mukaan esim. italian koko 52 --> vyötärö 92-96 cm, lantio 110-113 cm, rinnanympärys 57-59 cm (x2) !!!

ja näitä italian "isoja" kokoja 50-52 on tarjolla erittäin niukasti.

14. Maijatar Vierailija

15. Pikku lista Vierailija

Tässä pikku listaa:

Allissima: www.Alissima.fi (mittatilausjuhlapukuja)

Big Oliver: www.bigoliver.fi

Carmakoma: http://carmakoma.com/en/ (koot 42-54)

Ebay: www.ebay.co.uk (täältä löytää ihan mitä vaan halvalla, euroopan alueelta ei tarvitse maksaa veroja)

Ellos: www.ellos.fi

EMP: www.emp.fi

Evans: www.evans.co.uk

Fig Leaves (www.figleaves.com)

Forever21: www.forever21.com (Naisten, miesten, lasten vaatteita, kenkiä, koruja yms. USA, Paypal tai luottokortti, toimitus myös Suomeen)

Halens: www.halens.fi

Heidi Elise: http://www.heidielise.fi/

Jills: www.jills.fi

Junarose: www.junarose.com (Vero Modan plusmallisto)

Klingen: www.klingen.fi

Laredoute: www.laredoute.fr (Ranskalainen sivusto jossa isompia kokoja sekä kenkiäkin isompia kokoja.)

Lumingerie: www.lumingerie.fi (alusvaatteita)

Love Handels: www.lovehandles.fi (Suomalaisia designvaatteita!)

Majlen: www.majlen.fi

Mango: www.mango.com (myös plusmallisto kokoon 52 asti)

Miss Windyshop: www.misswindyshop.com

Misura: www.misura.fi (kokoja 62 asti)

Newlook: www.newlook.fi

Ostox: www.ostox.fi

Ulla Popken: www.ullapopken.eu

Shuh Kauffman www.schuh-kauffmann.de (Saksalainen isojen ja pienien kokojen kenkäkauppa, toimitus myös Suomeen.)

Tallandall: www.tallandall.com

Yours: www.yoursclothing.co.uk

Zalando: www.zalando.fi (todella laaja valikoima, isoja kokoja ainakin Junaroselta ja Ulla Popkenilta)

16. kaisuli85 Vierailija

Minä olen tilannut myös netistä ja löytänyt helpoiten isokokoiset vaatteet Spartoolta. Valikoima on mielestäni hyvä ja asiakaspalvelu miellyttävä.

17. ADHD-äiti Vierailija

Itse olen samankokoinen nainen - ja löydän todella hyvännäköisiä vaatteita ihan kotisuomesta - Ale-Makasiinin "isojen naisten" osastolta: esimerkiksi Maria S - merkillä on oikeasti hyvännäköisiä, edullisia, ja mukavia vaatteita tarjolla! Olen ihan myyty ko. merkille.

18. Hanna Vierailija

...mutta kun asia on niin, että kaikki naiset eivät voi juosta alemakasiinien vaatteet yllään. Joidenkuiden täytyy oikeasti pukeutua tyylikkäästi koostaan riippumatta ihan työnsä takia. Ei silti, onhan vapaa-aika vapaa-aikaa, mutta tietyissä ammateissa on pukukoodi. Ei voi ajatella, että vaatteen mukavuus riittää, jos työhön vaaditaan esim. jakkupuku.

19. Hanna Vierailija

...edelleen, tämä Maria S näyttää olevan Halpa-Hallin oma merkki. Materiaalit jne. eivät voi olla mitenkään esim. jakkupukukoodia vaadittavissa töissä sen tasoisia, että sinne kehtaa mennä Halpa-Hallin kuteissa.

Itse suosisin ompelijaa. Saa taatusti oman muotoisensa perusvaatteet, muutaman jakkupuvun jne. jos ja kun ammatti sitä vaatii. Muuten matkoilta ja esim. Stockalta löytää kyllä myyjän avustuksella aika paljon perusvaatteita.

20. Sigge22 Vierailija

Stokka on vaan sikakallis! suosittelen cellbesiä jonne löytyy melkein aina alennuskoodeja joilla saa hinnasta joskus kymppejäkin pois.

21. Termu Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Isokokoisille henkilöille ja vartaloltaan poikkeavalle voin suositella mittatilaustyönä tehtyjä pukuja ja vaatteita.

Jos ja kun löytääkin omat mitat täyttävän asun kaupan hyllyltä, niin koskaan se ei tule olemaan juuri oikein istuva joka kohdasta. Silloin pitää turvautua ompelimon/vaatekorjaajan apuun ja sekin muokkaustyö maksaa kun joudutaan hartioista, hihoista, lantiosta, helmasta jne. tekemään muodistusta.

Uuden vaatteen mittatilaustyö ei ole niin hintavaa kuin voisi luulla. Kangas luonnollisesti vaikuttaa hintaan, mutta itse mittatilaustyönä tehdyn vaatteen saa teetettyä yllättävänkin edullisesti.
    vaatekorjaus.fi

22. Kierrätettyä Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus