Hae Anna.fi-sivustolta

Urheilijan ylimääräiset löysät pois?

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 09.01.2018.

1. vierailija Vierailija

Hei! Olen 16v tavoitteellisesti 6-7 kertaa viikossa treenaava kilpaurheilija, ja lajissani vartalon ulkomuoto on merkittävää. Syön terveellisesti, ja elämäntapani ovat myös terveelliset, kuten urheilijoilla yleensäkin, Silti minulla on alavatsan pömppö ja suuret reidet, joita minun lajissani ja sarjassani urheilijoilla harvemmin näkee. Nämä häiritsevät minua itseäni, vaikkei kukaan niistä minulle ole koskaan mitään sanonut. Kuten alussa sanoin, treenaan säännöllisesti, tavoitteellisesti, usein ja kovalla tahdilla, pääosin ohjatusti, mutta myös omatoimisesti. Vartaloni on mielestäni muuten ok-kunnossa, lihakset näkyvät hyvin. Alavatsassa ja reisissä ei ole lähivuosina tapahtunut lähes ollenkaan eroa, ainakaan positiiviseen suuntaan. Toivoisin siis vinkkejä joilla näihin saisi jotain aikaan. Ja kyllä, vaikkei kukaan näistä mitään ole sanonut, itse haluan muutosta aikaan. Lajissani ollaan ”parhaimmillaan” useimmiten juuri noin 15-19 vuotiaina.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri