?
=(
Vieras
Kolmannesta haaveillaan, mutta mua pelottaa todella paljon alkuraskauden pahoinvointi. Ensimmäisesta kärsin siitä, mutta pystyin elämään kohtuu normi elämää. Toista odottaessa olin tiputuksessa kerran viikossa ja loput ajat makasin sängyssä kun en muuta jaksanut tehdä. Istuessakin tarvitsin jonku pitämään mut pystyssä, omat voimat ei riittäny edes siihen. Pahoinvointia moelmmissa raskauksissa kesti 5kk:tta =/
Nyt ois ihana tehdä/saada kolmas lapsi, pienellä ikäerolla. MUTTA miten hemmetissä pärjään jos taas olen sänkypotilaana monta kuukautta??
Miten teillä muilla on tuo pahoinvointi menny raskauksissa? Onko aina ollu vain pahempaa ja pahempaa? Kuten mulla nyt näissä kahdessa raskaudessa, onko kolmas jo hengen vievää?
Nyt ois ihana tehdä/saada kolmas lapsi, pienellä ikäerolla. MUTTA miten hemmetissä pärjään jos taas olen sänkypotilaana monta kuukautta??
Miten teillä muilla on tuo pahoinvointi menny raskauksissa? Onko aina ollu vain pahempaa ja pahempaa? Kuten mulla nyt näissä kahdessa raskaudessa, onko kolmas jo hengen vievää?