Useampi lapsiset! Raskausajan pahoinvoinnista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=(

Vieras
Kolmannesta haaveillaan, mutta mua pelottaa todella paljon alkuraskauden pahoinvointi. Ensimmäisesta kärsin siitä, mutta pystyin elämään kohtuu normi elämää. Toista odottaessa olin tiputuksessa kerran viikossa ja loput ajat makasin sängyssä kun en muuta jaksanut tehdä. Istuessakin tarvitsin jonku pitämään mut pystyssä, omat voimat ei riittäny edes siihen. Pahoinvointia moelmmissa raskauksissa kesti 5kk:tta =/
Nyt ois ihana tehdä/saada kolmas lapsi, pienellä ikäerolla. MUTTA miten hemmetissä pärjään jos taas olen sänkypotilaana monta kuukautta??
Miten teillä muilla on tuo pahoinvointi menny raskauksissa? Onko aina ollu vain pahempaa ja pahempaa? Kuten mulla nyt näissä kahdessa raskaudessa, onko kolmas jo hengen vievää?

Mulla on selkeesti mennyt niin et eka oli pahin kaikista monta kertaa pitkiä aikoja tiputuksessa, pahoinvointilääkkeet oli eikä mikään auttanut loppui kuitenkin kun seinään viikolla 12, toisesta pahoinvointi ei ollut niin rajua tiputuksessa olin muistaakseni 2 kertaa söin myös pahoinvointilääkkeitä mutta pahoinvointi kesti viikolle 16, kolmannesta jousuin vaan kerran tippaan ja muutenkin olo oli siedettevä, söin lääkkeitä mutta se ero oli että tässä pystyin myös syömään jotain ruokaakin enkä oksentanut kun nesteitä joten se oli varmaan suurin syy miksi olo ei ollut niin kamala. Mutta siis jokaisesta olen ollut petipotilaana eikä siis toivoakaan normi ellämästä :( jotenkin ne aina vaan unohtuu silti, onneks :)

Yhteistyössä