Hae Anna.fi-sivustolta

Useat tyhjät huoneet

Viestiketju osiossa 'Tähtimerkit' , käynnistäjänä Liikaa kaikkea, 23.09.2011.

1. Astroppi Vierailija

Ahaa - nyt kysynkin sinulta, oletko huomannut olisi energisempana kuin esim aiemmin? Plutokin lähti etenemään kauriissa, joten muutoksia on odotettavissa ja tietysti sikaenergiaa :).

2. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    512
    Kyllä vaan, energisyys on noussut, vaikka vähän vielä on tahkoamisen mallia tässä arjessa. Sikaenergiaa, toivottavasti pystyn sen energian kanssa elämään ihmisiksi :) Kauriiksi minussa on meko paljon tulta.

3. Lotta Vierailija

Kaikki nuo kiinnostavat ja yhteiskunnallinen puoli erityisesti. Koskevatko ne kolmos-, nelos- ja viitoshuoneet sitten henkilökohtaisia asioita? Tarkistin niiden merkkien hallitsijat, ja Venus osuu mulla Kauriiseen, Merkurius Jousimieheen.

4. astroppi Vierailija

Kyllä, kolmoshuone on viestinnän ja sisarusten huone , neloshuone koti, perhe. kasvuympäristo ja 5. on henkinen luovuus, lapset, pelit, leikit, taide.

Eli missä huoneessa on Venus on kauriissa ja missä Merkurius jousimiehessä? Yleensä jos Merkurius on jousimiehessä, saatat olla puhelias ja hyvä juttujen kertoja. Venus kauriissa tekee sinusta järkevän rakkaudessa, et rakastu päätä pahkaa vaan harkitset tarkoin, toki kartan muut kuviot voivat sitten antaa oman silauksen.

5. Lotta Vierailija

Ahaa... no jos onnistuin tätä karttaani oikein lukemaan,niin Merkurius on huoneessa 12 ja Venus ykkoshuoneessa. Mulla ei muuten ole lapsia, perhettä eikä sisaruksia, sitäkö se kartta tarkoitti?

6. Carita Vierailija

Voiko joku tulkita mun syntymäkarttaa ku en millään ohjeillakaan sitä osaa tulkita..

3.3.1994 Espoo klo: 18.32

7. Harjoittelen Vierailija

Oot siis tehnyt oman kartan? Googlettamalla löytyy paljon apuja, mutta voin nyt jotain kommentoida...

Kenties olet hyvin tunteellinen ihminen ja tunteet vaikuttavat kovasti päätöksiisi. Olet puhelias ja muut viihtyvät seurassasi. Rakastut helposti mutta tunnekin voi sammua nopeasti.
    Perhesuhteet ovat kenties tuntuneet haasteellisilta, kuin ottaisit itseesi enemmän kuin muut perheenjäsenet sitä tarkoittavatkaan. Jotenkin isä ehkä äitiä vieraampi henkilö?

Palauttele, onko sinnepäinkään :)

8. ackuu Vierailija

Olet nuori, joten karttasi ei varmaan vielä ole laajalti paljastunut itsellesikään käytännössä:)

Olet kenties huomiokykyinen. Intuitiivinen. Romanttinen. Herkkä, ja ihmisiä puoleesi vetävä; Kuu Skorpionissa, Venus Kaloissa 7. huoneessa, Aurinko Kaloissa... lempeä olemus mystiikalla maustettuna.

Kotiin liittyvät asiat voivat olla toistuvasti muutoksen kourissa (Uranus 4:ssa ja huoneen kärki liikkuvaisessa Jousimiehessä) - kenties ihannettasi etsit, unelmiin viittaa myös Neptunus. Samalla aaltopituudella olevien ystävien/sisarusten(?) kanssa syvälliset keskustelut mieleisiä, tärkeitäkin. Tunne-elämän liikkuvuutta ja levottomuutta - Kuu/Pluto konjunktio pakottaa sietämään melkoisen jatkuvaa sisäistä transformaatiota. Voimakkaatkin tunnepurkaukset mahdollisia joten asioiden kasaantumista liiaksi kannattaa ehkä välttää.
    Kotiminäsi on aatemaailmasi (Jousimies/ihanteet, visiot) kuvajainen.

5. huoneen Merkurius Vesimiehessä voisi viitatata taitoihin kommunikoinnin alueella. Pluto/Kuun neliö Merkuriukselle voi tuoda hieman 'painokkuutta' sanomaasi..;)

Ketjun alkuotsikkoon viitaten karttasi yläpuolen tyhjät huoneet (asteroideja kylläkin niissä on) ovat lähinnä kärkimerkkiensä värittämiä: 8. Oinas, 9. Härkä, 10. Kaksonen, 11. Rapu, 12 Leijona.

Olisi muuten hauska kuulla minkä verran tunnistat nousumerkkisi Neitsyen piirteitä itsessäsi, kun väitetään että AC alkaa tulla esiin vasta kolmekymppisillä, siihen saakka hallitsisi enemmän Aurinkomerkki?

9. Carita Vierailija

Kiitos noista. Oon omasta mielestä tosi romanttinen ja oon seurustellu 4 vuotta saman henkilön kanssa ja rakastan häntä yhtä paljon kun tapaamis päivänä. vaikka juuri erottiin ja haluun kyseisen henkilön takasin.. ajattelin et jos toi kartta vaikka kertois mulle mitä tehä:D . eli oon tosi rakastavaine ja huolehtivainen. mieliala heittelee ääripäästä toiseen ihan sekunneissa niinkuin kaloilla yleensäkkin.. oon aika äkkipikanen saatan sanoo jotain tyhmää ja katua sitä heti sanomisen jälkeen..

en nyt ihan tajua ees tota nousumerkki neitsyt juttuu :D et en osaa vastata sun kysymykseenkään : D
    nii ja onko erikseen joku parisuhdekartta juttu?

10. ackuu Vierailija

Kartan kolme päätekijää ovat: Askendentti eli nousumerkki (1. huoneen kärki) eli lähinnä se, miten toiset sinut kokevat, Kuumerkki kuvaa tunne-elämää, Aurinko on se itselle ehkä helpoiten tunnistettava.
    Se on juuri tuo Kuu/Pluto Skorpionissa neliössä Merkuriukseen noiden 'tunnepäästöjen' takana, ja kuten mainitsetkin, Kalojen tunneherkkyys tietenkin. Kuu on lisäksi ns. kriittisessä pisteessä 29° sijaitessaan, eli voimistuu siinä. (tuo 'kriittinen' ei liity henk. koht. vain sinuun vaan kaikkien kartalla 29° sijaitessaan mikä tahansa taivaankappale on 'kriittisessä' pisteessä)

Karttoja voi tehdä vaikka mille! Tosin jo omassa peruskartassa riittää purtavaa pitkäksi aikaa.

Parisuhdekartan voit tehdä esim. astro.com sivustolla. Teet vain ensin oman ja poikaystäväsi kartan, sitten valitset extented chart selection- osiosta synastry chart. Voit tehdä kartan myös esim. tapaamishetkelle ihan kuten syntymäkartan, jos muistat suht tarkan kellonajan, eli paikka ja aika vaan siihen.
    Mutta jos et yhtään ole perehtynyt astrologian alkeisiin, voi olla työlästä saada noista yhtään mitään irti.

Sitä, saatko hänet takaisin ei taida mikään kartta suoraan kertoa. Tulevaa valaisevat, kuten auringonpaluu kartta (tuolla em. listalla löytyy solar return), näyttää vain suuntaviivoja ja teemoja vuodelle eikä kerro tapahtumia suoraan, koska ihmisen on itse elettävä ja koettava.

11. nousukauris Vierailija

Minulla on huoneet 2,3,4,5,6,8,10 tyhjät. Huoneessa 1 kauriissa; Jupiter, Saturnus, Juno, pallas, vesta, kuu, Venus. Ja jotain muutakin. Vastapäätä mars ja Pluto ravussa7 huoneessa

12. nousukauris Vierailija

Maallikkona ajattelen, että huono kartta. Paljon ristiriitoja ja sotaisuutta. Onko niin ja mitä muuta.?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri