Uskallanko aloittaa suhdetta miehen kanssa, joka on kehunut usein kaveriani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli jäänkö hyvin pian kakkoseksi / olenko jo valmiiksi se kakkosvaihtoehto?
Mies siis kehuu mulle kaveriani "onpa se kyllä hyvännäköinen" tms. Emme ole miehen kanssa tunteneet kauaa saati olleet kovinkaan paljon yhdessä. Mies ja kaverini tuntevat ennestään. Kannattaako tuollaisen miehen kanssa silti alkaa millekään? Vähän tuntuu ikävältä, että kehuu mulle kaveriani, mutta esim. mua ei kehu. Kuulostaa näin kirjoitettuna lapselliselta, mutta pointtina siis se, että minä en selvästikään herätä hänessä sen kummempia tuntemuksia (ko) ?

[QUOTE="Eee";28477905]Mulle jäi nyt ihan epäselväks, miksi siis olisit ryhtymässä suhteeseen tämän miehen kanssa?[/QUOTE]

Vaikuttaa muuten todella mukavalta tyypiltä, meillä aika paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja samalla aaltopituudella ollaan. Taitaa tuollainen suoranainen kiinnostus kaveriani kohtaan kuitenkin vesittää kaiken. Voi surkeus!

[QUOTE="Vieras";28477911]Vaikuttaa muuten todella mukavalta tyypiltä, meillä aika paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja samalla aaltopituudella ollaan. Taitaa tuollainen suoranainen kiinnostus kaveriani kohtaan kuitenkin vesittää kaiken. Voi surkeus![/QUOTE]

Todellakin vesittää. Älä lähde kakkosvaihtoehtona suhteeseen. Minä en ikinä alkais seurustella miehen kanssa joka arpoisi minun ja jonkun toisen naisen väliltä tai haikailisi jonkun saamatta jääneen perään. Hyi!

[QUOTE="Vieras";28477911]Vaikuttaa muuten todella mukavalta tyypiltä, meillä aika paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja samalla aaltopituudella ollaan. Taitaa tuollainen suoranainen kiinnostus kaveriani kohtaan kuitenkin vesittää kaiken. Voi surkeus![/QUOTE]

Joo, kaveriainesta, mutta ei suhteeseen tuon kanssa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ootko sä ihan selvinpäin?

Jos mies sanoo, että joku nainen on hyvännäköinen niin tarkoittaako se että mies haluaa sen naisen?

Miten putkiaivoinen käsitys naisilla on miehistä? Se mies ei välttämättä edes haluaisi panna sitä kaunista naista, kunhan sanoo mitä silmä näkee. Vaikeaakin ymmärtää?

Todellakin vesittää. Älä lähde kakkosvaihtoehtona suhteeseen. Minä en ikinä alkais seurustella miehen kanssa joka arpoisi minun ja jonkun toisen naisen väliltä tai haikailisi jonkun saamatta jääneen perään. Hyi!

En rupeis suhteeseen. On ilmiselvästi kiinnostunut sun kaverista.
En pystyis kuvitellakkaan, että ryhtyisin suhteeseen miehen kanssa, joka haikailis toisen perään ja mä oisin vaan ''varalla'' kun ei muitakaan sais, sillä hetkellä.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas

Jos mies sanoo, että joku nainen on hyvännäköinen niin tarkoittaako se että mies haluaa sen naisen?

Miten putkiaivoinen käsitys naisilla on miehistä? Se mies ei välttämättä edes haluaisi panna sitä kaunista naista, kunhan sanoo mitä silmä näkee. Vaikeaakin ymmärtää?
Ihan sama haluaako vai ei. Tuollaisten sanominen on silti ihan pälliä.

En mä epäilekään sitä kun mun aviomies mies kehuu jota kuta naista, en silloinkaan kun hän kehuu ko. naista suoraan.
Mutta pikkusen multa kiinnostus kuule lopahtaisi jos juuri treffailemaan alettua mies alkaisi kehua ystävääni mutta unohtaisi kehaista minuakin. Tai jos hän jäisi jankuttamaan eli toistuvasti ihastelisi sitä kaveriani niin "heippa!". Sen verran mulla on omanarvontuntoa että en viitsis jäädä testaamaan milloin se mies havahtuisi niihin minun hyviin puoliini ;)

Me miehet joudumme aina valitsemann joko kakkos- tai kolmosvaihtoehdon. Ykkösen saa vain aniharva. Tätä emme tietenkään koskaan kumppanille kerro, vaan valehtelemme hänen olevan se ykkönen. Ei tämä tietenkään tarkoita sitä, ettemme välittäisi kumppanistamme. Toki alamme rakastaa häntä ajan kuluessa.

Otapa asia puheeksi miehen kanssa. Itse saattaisin kysyä ihan neutraalisti että oletko huomannut että kehut koko ajan mun kaverin ulkonäköä, miksi? Toteaisin että se ei ole kovinkaan korrektia käytöstä.
Mun mies saa ihan vapaasti katsella ja kehua naisia esimerkiksi salilla, mutta kyllä se muistaa muakin kehua. Eli ei ole tunnetta siitä että haluaisi ennemmin olla jonkun muun kanssa. Sinulla selvästi on.

[QUOTE="pantse";28478017]Me miehet joudumme aina valitsemann joko kakkos- tai kolmosvaihtoehdon. Ykkösen saa vain aniharva. Tätä emme tietenkään koskaan kumppanille kerro, vaan valehtelemme hänen olevan se ykkönen. Ei tämä tietenkään tarkoita sitä, ettemme välittäisi kumppanistamme. Toki alamme rakastaa häntä ajan kuluessa.[/QUOTE]

Niinpä niin <3

Yhteistyössä