Uskallanko ehdottaa nettideitille tapaamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupupöksyissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupupöksyissä

Vieras
Löysin kivan miehen josta olisin kiinnostunut. Olemme muutaman viestin vaihtaneet, emme mitään erityistä. Kun hän näki kuvani, sain kommentiksi että sinähän olet söpö ja hymiö perään.
Hänellä ei ole lapsia, en tiedä suhtautumista naiseen jolla on lapsia. En usko että hän olisi millään tavoin kiinnostunut vai voisiko olla muka?
Tykkään ettei hän ole sellainen päällepäsmäri joka on heti kysymässä kaikkea henkiökohtaista tai tunkemassa tapaamista. En saa häntä mielestäni ja mietin että uskaltaisinko kuitenkin kysäistä voitaisko tavata.

Sanooko miehet ulkonäöstä aina positiivista jos ei yhtään kiinnostais?

Tuli niin alemmuuskompleksi ja en haluaisi olla aloitteentekijä, olis kiva jos se mies kuitenkin pyytäis mua ensin. Pitäiskö vaan antaa olla...äh :/

Rohkeasti vain kysy että voisitteko nähdä joskus kahdestaa, jos tulee myöntävä vastaus niin uskoisin että hän silloin myös pitää ulkonäöstäsi. Tosin kannattaa katella ekaksi tapaamispaikaksi jokin yleinen paikka, esim ruokaravintola jne, missä on muitakin ihmisiä :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Parhaassa tapauksessa olet törmännyt mieheen, joka ei tahdo karkottaa sinua ahdistamalla ja ehdottelemalla.

Jos ja kun hän on kiinnostava, niin laitat miehelle viestin, että jos herra tahtoo tavata, niin herra ehdottaa tapaamista. Sitten asia on ikäänkuin hänen käsissään.

[QUOTE="isipappa";28544422]Parhaassa tapauksessa olet törmännyt mieheen, joka ei tahdo karkottaa sinua ahdistamalla ja ehdottelemalla.

Jos ja kun hän on kiinnostava, niin laitat miehelle viestin, että jos herra tahtoo tavata, niin herra ehdottaa tapaamista. Sitten asia on ikäänkuin hänen käsissään.[/QUOTE]

Noin mä en osannut sitä ajatellakaan. Mutta toisaalta ei se varmaan ole erityisen kiinnostunut kun ei ole kysynytkään mitään erikoista eikä käynyt kurkkimassa mun profiilia ja mua hävettää nyt että se näkee et mä olen käynyt sitä kurkkimassa. Kun en itsekään haluais antaa liian innokasta kuvaa enkä mitenkään ahdistelulla karkottaa sitä :/ Ja on hyvinkin mahdollista ettei me sovittais toisillemme ollenkaan mutta olis kiva kyllä tavata se edes...

Mä nyt katon mitä se vastailee kun heitin vaan sille jotain.

Mutta kiitti pointeista miehet :)

Niin ja kun ajattelen, niin en mäkään ole kysynyt mitään erikoista kun en halua tungetella millään liian utelevilla kysymyksillä kuten jotkut tekee että ne haluaa tietää heti ammatin, työn, lapset ja eron syyt. Mä haluaisin ensin tavta tyypin livenä ja sitten vasta normaalilla tavalla alkaa tutustumaan. Siks en oikein näistä nettitreffipaikoista tykkääkään.

No mulle on ainakin miehet yleensä ehdottaneet tapaamista muutaman viestin jälkeen. En ole kaikkiin suostunut. Kommentit ulkonäöstä on ollut yleensä "kaunis" ja "hyvännäkönen nainen". Mutta ei niitä kannata ottaa vakavasti, mä en pysty oikein uskomaan et yksikään mies kommentoisi tyyliin "no jaa menettelee" :D Älä analysoi liikaa. Et sä mitään menetä vaikka tapaamista ehdottaisitkin.

[QUOTE="vieras";28544484]No mulle on ainakin miehet yleensä ehdottaneet tapaamista muutaman viestin jälkeen. En ole kaikkiin suostunut. Kommentit ulkonäöstä on ollut yleensä "kaunis" ja "hyvännäkönen nainen". Mutta ei niitä kannata ottaa vakavasti, mä en pysty oikein uskomaan et yksikään mies kommentoisi tyyliin "no jaa menettelee" :D Älä analysoi liikaa. Et sä mitään menetä vaikka tapaamista ehdottaisitkin.[/QUOTE]

Olipa masentavaa, ei siis kannata ottaa kehuja vakavasti plääh :/ No mutku se kommentti tuntui tulevan spontaanisti, ei ollut mikään kankea "kaunis" tms. No joo, ei tosiaan kannata sen kummemmin analysoida, sehän nyt voi meinata mitä vain.

Olipa masentavaa, ei siis kannata ottaa kehuja vakavasti plääh :/ No mutku se kommentti tuntui tulevan spontaanisti, ei ollut mikään kankea "kaunis" tms. No joo, ei tosiaan kannata sen kummemmin analysoida, sehän nyt voi meinata mitä vain.

Älä nyt masennukaan :D Olisi se voinut jättää kokonaan vastaamatta jos olisi ollut sitä mieltä et olet susiruma ;)

[QUOTE="vieras";28544484]. Kommentit ulkonäöstä on ollut yleensä "kaunis" ja "hyvännäkönen nainen". Mutta ei niitä kannata ottaa vakavasti, mä en pysty oikein uskomaan et yksikään mies kommentoisi tyyliin "no jaa menettelee" .[/QUOTE]

Heh. Mulle yks ei niin hetkeä tapaus totes että "ei vakuuta". Sekä oli aika hupaisaa, kun yleensä miehet kuvailee kauniiksi. Mä olen siitä itse asiassa aika onnellinen etten vakuuttanut ;)

Yhteistyössä