Uskallanko..? (..hiuksista..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sadie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sadie"

Vieras
Eli mulla noin olkapäille ulottuvat mustat hiukset, joita oon nyt ollu 4 kuukautta värjäämättä. Parturi pian ja pitäisi päättää, uskallanko leikata niin lyhyeksi, että on vain omaa väriä päässä.. Eli hiuksista tulisi t-o-d-e-l-l-a lyhyet!
Mielipiteitä?!?! :)

Mulla on ennenkin ollut tosi lyhyet, tykkäsin kyllä. Nyt epäilyttää vaan se, että kun nyt ne lyhyet olisi omalla värillä.. Ja siitä taas en tiiä miltä näyttää :D Ja kun en "turhan" takia haluais leikkauttaa, juuri 2 vuotta kasvatusta takana..

Jos haluat mustan värin pois niin tee värinpoisto ja sitten värjää värillä mikä on lähellä omaa väriä. Värinpoisto rasittaa hiuksia. Esim. Redken Heavy Cream hoitoaine on hyvä.

[QUOTE="Sadie";28815354]Vaatisi usean värinpoiston että saisi lähellä omaa väriä olevan värin laitettua, oma väri niin paljon vaalea. Ja siihen ei taas kärsivällisyys riitä :D[/QUOTE]

Kerran mulle tehtiin 2 värinpoistoa. Koska mulla on tumma tukka. Mulle laitettiin blondi väriä osaan hiuksista.

[QUOTE="Sadie";28815388]Mullekkin tehty, useastikkin. Lopputulos on oranssi/keltainen/ruskeahkon punertava. Sitten pitäisi vielä saada paljon vaalemmaksi että saisi siihen päälle tälläisen kylmän värin joka mun oma.[/QUOTE]
Mulle tuli ihan hyvä väri.

[QUOTE="Sadie";28815401]Värinpoistoa oon siis toki myös miettinyt toisena vaihtoehtona.. Ei vain tosiaan sen takia oikein inspais, kun tiedän ettei tuu kerralla hyvä.[/QUOTE]
Sitten ei kannata jos siitä ei tule hyvä.

Kuumimmat

Yhteistyössä