Uskallanko jo mennä työharjoitteluun takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Yskää on ollut 1½ viikkoa ja siitäkin huolimatta olin viime viikon työharjoittelussa. Nyt olen ollut maanantaista asti pois. On edelleen yskää, kurkku ja pää kipeä. Maha on sekaisin ja aina vain tänään on tullut ripulia. Ei sitä usein tule ja sen vuoksi olen miettinyt, että jos on vain jostakin ruoasta sekaisin. Oksentanut en ole. Mahassa vain möyrästää aika ajoin.

Tämä päivä on vielä saikkua, mutta pitäisikö tässä uskaltaa huomenna töihin. Menee harjoittelu aivan piloille jos olen vielä pidempään pois. Kaikki poissaolot pitää korvata vaikka olisi sairaana, tämä on koulun määräys.

jos sulla ei ole lääkärin kirjoittamaa sairauslomaa etkä ole kuumessa, niin en näe mitään syytä ettet menisi töihin. jos olet mielestäsi vielä kipeä, käy lääkärissä ottamassa ammattiarvio työkyvystäsi. ja kun pitää korvata, niin sitten korvaat, niinhän töissäkin tehdään kun ollaan sairaana eli työt tehdään sitten palatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos sulla ei ole lääkärin kirjoittamaa sairauslomaa etkä ole kuumessa, niin en näe mitään syytä ettet menisi töihin. jos olet mielestäsi vielä kipeä, käy lääkärissä ottamassa ammattiarvio työkyvystäsi. ja kun pitää korvata, niin sitten korvaat, niinhän töissäkin tehdään kun ollaan sairaana eli työt tehdään sitten palatessa.

No ei oikeassa työpaikassa joudu poissaolotuntejaan korvaamaan vaan ne ovat sairaslomaa. Jos en saa näitä nyt korvattua harjoittelun aikana niin ne pitää korvata sitten vaikka kesällä ja se on taas pois mahdollisesta kesätyöpaikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Eikö muka neuvolan todistus riitä näistä kolmesta päivästä? Meille se kyllä kelpaa kouluun joten ihmettelen sun asennettasi. Tuntuu siltä, että olet sitä mieltä että olen nämä kolme päivää ollut pois luvatta.

Yhteistyössä