Uskallanko liittyä facebookiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Haluaisin toisaalta liittyä facebookiin monien ystävien ja perheen pyynnöstä, sillähän pitelisi hyvin yhteyksiä ja saisi vaihdeltua kuulumisia, kun ottaa huomioon että asun perheestä/ystävistä 500 kilometrin päässä. Ja soiteltua tulee jotenkin harvoin, tuntuu että netin kautta on jotenkin helpompi olla yhteydessä.... en tiiä......
Mutta mitäs jos on niin mustasukkainen mies että ei anna liittyä facebookiin? Pitääkö tässä
"kunnioittaa" miehen sanaa ja olla liittymättä? Mies pelkää, että exät alkavat minua sielä piirittää ja jutella kanssani. Ihan tyhmää, sanon minä. Voiko sielä tehdä niin ettei ketkään tai kuka tahansa voi kirjoittaa sulle, miten se facebook toimii? En haluaisi että yksikään entinen mies kirjoittaisi mulle mitään... Onko mahotonta estää se?

No tottakai liityt facebookiin, jos haluat! Ei siihen kellään ole mitään sanomista, vähiten miehellä. Parisuhteessa pitää olla vapaus tehdä omia valintoja, eikä kumppani saa painostaa toista.

Facebookissa voi etsiä kavereita ja heille täytyy ensin lähettää kaveripyyntö ja jos tämä kaveri sen hyväksyy, niin vasta sen jälkeen voi keskustella yhdessä :) Joten jos nyt niitä exiä pyytelis sua kavereiksi, niin ei niitä ole pakko hyväksyä. Vain kaverit näkevät sivusi ja kuvasi ja heidän kanssa voi pitää yhteyttä.

Älä nyt hyvä nainen anna periksi miehelle tuommoisessa, olet tiukkana ja pidä itsenäisyytesi, yrittäis mies mitä tahansa. Sulla on oikeus tehdä omat valintasi :)

Jos olet aikuinen ja täysivaltainen niin miehelläs ei ole mitään nokan koputtamista siihen liitytkö facebookiin vai et. Miksi muutenkaan oletat että kaikki exäsi sua alkais siellä piirittää? Sun täytyy olla todella jotain erikoista. ;) Mulla on tasan yksi exä siellä kaverina. Onko miehelläsi kenties jotain sutinaa siellä menossa jonkun kanssa kun heti tulee tollaset mieleen.

Voit estää tietyt ihmiset, tai vaikka kaikki näkemästä sua. Samoin voit estää kaveripyynnöt ja viestien kirjoittamisen. Sitten voidaankin miettiä mitä järkeä koko touhussa on.

Ihan ystävällisenä vinkkinä sanoisin että keskustele miehesi kanssa. Toi ei ole laisinkaan normaalia käytöstä häneltä.

juuri niinkuin "sara" sanoi. ja kaikenlisäksi voit piilottaa itsesi siellä exiltäsi estämällä heidät. silloin he eivät näe mitään sinusta, eivät edes haun avulla.

eli siis, ymmärsinkö oikein, kaveripyyntöä voi kuka tahansa lähettää mutta ei kirjoittaa, siis kukaan ei voi mulle kirjoittaa edes yhtä lausetta ellei ole minun kaveri?

Aaa, no tää kaatu sitte tähän, en halua saada keltään entisiltä yhtään mitään, eli he voivat kirjoittaa yksityisviestin, joten se siitä sitten, höh :( Niin ja en ota riskiä, tiedän että kuka siellä taatusti tulis kirjoittaan mulle ja niin....
voi harmi!

[QUOTE="vieras";23354530]mielestäni facebook on ihan turha juttu, yhteyttä voi pitää muutenkin sähköpostitse, skypellä tms. Ajanhukkaa koko FB.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä!

Siis täh? Mitä ihmettä se haittaa, jos ex ottaa yhteyttä? Tietty, jos menneisyydestäsi löytyy jotain pelottavia sekopäitä, sitten ymmärrän. Mutta jos ainoastaan nykyisen miehesi mustasukkaisuuden vuoksi joudut välttelemään exiä, niin hei ihan tosi... sun miehelläs on ongelma!!

Niin ja, voit estää exät facebookissa. Tällöin he eivät edes löydä sinua facebookista, eivätkä siis voi kirjoittaa sanaakaan.

Mä osaankin pitää yhteyksiä tuttuihin ilman naamakirjaa
tongue_13.gif

Eli voin heti liittyessäni etsiä kaikki entiset ja heti estää heidät, siten he eivät voi kirjoittaa mulle yhtään mitään? Vai miten heidät voi estää?

Jep, kyllä voit.

Mut mitäs sitten tapahtuisi, jos eksäsi kävelisi vaikka kadulla vastaan ja moikkaisi sinua? Olisi kassajonossa takanasi? Syömässä kanssassi samassa ravintolassa?
Mitä nykyinen siihen sanoisi....

Yhteistyössä