Uskallanko riemuita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lydia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lydia

Vieras
Tein 16.1. ekan testin (sillä Apteekin omalla raskaustestillä), josta tuli haalea mutta selvä positiivinen. Eilen päivällä tein toisen, joka oli jo paljon vahvempi positiivinen :) Tänään aamulla tein vielä kolmannen (kyllä, olen melko epäuskoista sorttia...), joka kyllä näytti positiivista, mutta kovin haaleasti! Eikös aamupissasta pitäisi melkein vahvemmin näkyä?

Syy tähän neuroottisuuteeni on siinä, että tätä (mahdollista) raskautta on yritetty pian vuosi, ja lapsettomuustutkimusten piti alkaa muutaman kuukauden kuluttua... Tuntuu uskomattomalta että nyt olisi tärpännyt :) Haluaisin haljeta riemusta, mutten uskalla!

Voi apua apua apua... Kiitos ihanat! Tarvitsin kuulla jonkun toisen suusta tuon, mitä kyllä itsekin olen tässä epäillyt... Uskomatonta :) Ehkäpä mun pitää silti varmuuden vakuudeksi vielä ensi viikolla tehdä yksi testi, pian noista saakin tilataideteoksen kylppäriin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lydia:
Voi apua apua apua... Kiitos ihanat! Tarvitsin kuulla jonkun toisen suusta tuon, mitä kyllä itsekin olen tässä epäillyt... Uskomatonta :) Ehkäpä mun pitää silti varmuuden vakuudeksi vielä ensi viikolla tehdä yksi testi, pian noista saakin tilataideteoksen kylppäriin ;)

:D Ihana olet! :)

Tee vaan testi vielä, saat komeemman taideteoksen, mutta kyllä se plussa on! Ja saat iloita! :flower: