H
Hillevi76
Vieras
Ajatukset pyörivät päässä, eivätkä jätä rauhaan... Olen ollut nykyisen mieheni kanssa vuoden verran yhdessä ja hän on lähes kaikinpuolin "unelmien mies", mutta silti mietin, että uskallanko sitoutua häneen täysin. Tiedän, että hän on 100% uskollinen, huomioi minut joka tilanteessa, on valmis perustamaan perheen, on älykäs, tienaa hyvin jne... Kuitenkin hän tuli elämääni niin, että en ihastunut häneen alussa. Tutustuimme netissä ja profiilin ja kirjoitusten perusteella hän vaikutti mielenkiintoiselta. Soittelimme ja puhelumme kestivät tuntikausia. Hänen kanssaan juttu luisti tosi hyvin. Hän oli myös "tosissaan" eli sai karistettua minun muut nettideitit pois. Kuitenkin ensitreffeillä mielikuvani romahti, kun hän ei ollutkaan ihan sen näköinen/oloinen, millaisen mielikuvan olin hänestä muodostanut. Kävimme treffeillä ja ajattelin, että hän ei ole minun tyyppiäni (ulkonäöllisesti). Hän oli kuitenkin todella sinnikäs ja ajattelin, että voinhan minä yksinäinen ihminen häntä tapailla, käydä mökkeilemässä jne., kun meillä kuitenkin oli hauskaa yhdessä. Fyysistä vetovoimaa ei alussa ollut, jopa hieman välttelin häntä. Juttu kuitenkin alkoi edetä ja muuri väliltämme katosi, vaikka mitään suurta intohimoa en kuitenkaan tuntenut. En osannut hänestä enää luopuakaan ja lopulta juttu on edennyt niin, että asumme yhdessä ja suunnittelemme kovasti jo yhteistä tulevaisuutta. Tässä iässä ei enää ole vara seurustella vuosikausia, vaan täytyy osata jo päättää, tuleeko suhteesta mitään vai ei. Jos meinaa perhettä ehtiä perustaa, niin vuodet vierii ja mikään ei ole enää itsestään selvää... Tämä mies on minuun ihastunut/rakastunut ja hän tuo sen myös selkeästi esiin. Minä taas olen pidättyväisempi. Olen kokenut yhden kerran todellisen rakastumisen tai pikemminkin voimakkaan ihastumisen (suhde kesti muutaman kuukauden). Olin valmis jakamaan loppuelämäni kyseisen miehen kanssa. Maailma näyttäytyi aivan erilaisessa valossa, jaksoin käydä töissä vähillä unilla jne. Olin siis rakastunut! Tässä suhteessa en ole saavuttanut vastaavanlaista tunnetta. Tämä "unelmien mies" jätti minut, kun minä en vastannut hänen unelmaansa ja hän oli muutenkin sitoutumiskammoinen. Teini-iän mielikuva "unelmien miehestä" (ulkonäöllisesti) on nyt alkanut kaihertaa mieltäni ja jopa mainoksista hyppii minun tyyppiset miehet (tummat, komeat) silmiini. En tiedä, mitä tekisin, että pääsisin tuosta piinaavasta ajatuksesta eroon ja osaisin keskittyä 100 %:sesti tähän suhteeseen. Olen valmis sitoutumaan ja jopa perustamaan perheenkin. En jaksaisi yhtään enää käydä treffeillä ja tutustua uusiin miehiin. Silti pelottaa, että jääkö tämä mielikuva "unelmien miehestä" kaivertamaan mieltäni. Ei ole mitään takuita, että löytäsin yhtä loistavan pakkauksen (kuin nykyinen mieheni) kruunattuna ihannemieheni ulkonäöllä. Voi käydä niin, että jaossa ei enää olekaan yli kolmekymppisenä näitä unelmien prinssejä, jotka ovat komeita, perhekeskeisiä ja muutenkin minun tyyppisiä ulkonäöltään. Onkohan se niin, että kaikkea ei voi saada samassa paketissa. Tai jos sellainen löytyisi, hän voisi taas jättää minut ja kohta sitä huomaisi olevansa nelikymppinen sinkku ilman perhettä...