K
köhiköhih
Vieras
Minulla on kaksi lasta, mies myös kuvioissa. Olen ennen lapsien hankintaa kärsinyt masennuksesta, sosiaalisten tilanteiden pelosta, paniikkikohtauksista ja dissosiaatiohäiriötä epäiltiin mutta ei diagnosoitu. Muut sain suurin piirtein kuntoon, mutta sos tilanteiden pelko jäi. Inhoan itseäni suuresti, pelkään muiden arvostelua, vieraille ihmisille puhumista jne... Olin lasten kanssa kotona ja luulin päässeeni siitä suurin piirtein yli, mutta totuus tuli julki kun lähdin takaisin työelämään. Ahdistaa ajatuskin ihmisten kanssa olemisesta, asioiden hoitamisesta. En saa nukuttua öisin ja muutaman paniikkikohtauksen olen saanut näiden pelkojen takia..
Pelottaa hakea apua. Mihin soitan? Voidaanko mua oikeasti auttaa? Entäs lapset? Mies sanoo että pitäisi hakea apua, mutta en jaksaisi enää terapiaa, en ole masentunut tai mitään. Pelkään vain ihmisiä liiaksi.
Pelottaa hakea apua. Mihin soitan? Voidaanko mua oikeasti auttaa? Entäs lapset? Mies sanoo että pitäisi hakea apua, mutta en jaksaisi enää terapiaa, en ole masentunut tai mitään. Pelkään vain ihmisiä liiaksi.