Uskaltaisinko lähteä lapsen kanssa kaksin kaupunkilomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitämitä mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitämitä mitä

Vieras
Kuopusta ei innosta lähteä ulkomaille, ei kuulemma halua. (kysyin haluaako lähteä Lontooseen). Mies sanoi, että esikoiselle tekisi hyvää ja alkaisi ehkä opiskella innokkaammin, kun nyt laiskottaa niin kovasti tuo sanojen luku ja ihan kaikki. Miehen mielestä voisin viettää esikoisen kanssa aikaa kahdestaan, kun olen paljon läheisempi kuopuksen kanssa, joten tuo olisi siihen oiva tilaisuus.

Mutta uskaltaisinko lapsen kanssa kaksin ? Lentokentät, hotellit ja kaikki. Hui. En ole itsekään käynyt vuosiin ulkomailla. Muutaman päivän lomasta olisi kyse.

Mä olin just yhen kaverini kans Tukholmassa pari päivää, ja meillä mukana oli 8 lasta (6kk, 2v, 3v, 6v, 8v, 10v ja 11v ja 13v), neljä omaa ja neljä kaverin lasta... :D Eihän se nyt siis ihan sama asia ole, mut sanoisin, et kun uskalsin lähtee tolla kokoonpanolla reissuun, niin lähtö yhden kouluikäisen kanssa olis ihan unelmaa... :D

mä oon suunnitellut ens kesäks kaupunkilomaa koulunsa aloittavan lapseni kanssa. Ehkä Roomaan.
Esikoisen kanssa oltiin kaksin etelässä omatoimilomalla kun oli tokaluokkalainen

Juu, ei lapsen kanssa olo pelota. Lapsi on ihana. Vaan se että selviän, kun omasta matkustamisestaki on jo kauan. selviiän ja muistan itse kaikki, passit, lentokentälläym.

Uskaltaisin lähteä, toki tämäkin riippuu lapsesta. Jos ei ole mitään hirveää ylivilkkautta niin varmasti lähtisin. Jättäkää vaikka Lontoo ym. väliin ja menkää johonkin rauhallisempaan paikkaan, jossa ei ole niin isoa lentokenttää jne. Berliinissä on kiva eläintarha lapsille ja Kööpenhaminassa ihana tivoli. Myös Praha oli kiva paikka. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu, ei lapsen kanssa olo pelota. Lapsi on ihana. Vaan se että selviän, kun omasta matkustamisestaki on jo kauan. selviiän ja muistan itse kaikki, passit, lentokentälläym.

Kysyva ei tielta eksy ja lohdutukseksi, jos sua tuo lentokentta noin pelottaa, niin mun 79-v. taysin kielitaidoton aitinikin osaa tuloaulaan perille.