Uskaltaisitteko ostaa jonkun itsetekemiä kestositeitä yms.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Tuli mieleen, kun tuolla huutiksessa seikkailin..siellä joku myi itsetekemiään kestositeitä/pikkuhousunsuojia. Hintaa ei ollut kovinkaan paljon mielestäni, verrattuna siihen, mitä sidepakettikin maksaa kaupassa.

Eikös nuo kestohommelit toimi niin että ne "vaihdon" jälkeen pestään ja kuivatetaan ja uudelleenkäytetään? Mikä kangas on imukykyisintä? Eli mitä noissa yleensä käytetään päällis- ja välikankaana?
Anteeksi tyhmät kysymykset..tosi tyhmä olo..

Miten niin uskaltaisinko? Uusia olen ostanutkin, käytettyjä ei kai kukaan halua :xmas: Niinhän ne just toimii ne KESTOsiteet että ne pestään ja käytetään uudestaan ja uudestaan ja yleensä imukyky vain paranee pesuista. Ne mitä itse olen tehnyt ovat sisältäneet vaihtelevasti ohutta froteeta, flanellia tai harsoa ja vähän erilaisina variaatioina imukyvyn mukaan. Tosin mie en oo tehnykään kuin pikkuhousunsuojia kun muuten käytän kuppia. Noissa mitä oon joskus esim. huuto.netissä kattonu on päälimmäisenä yleensä kai flanellia tai velouria tms. ja pullia välissä kosteussuojana.

ja ollut erittäin tyytyväinen, ja nytkin taas huusin lisää, vielä kun en ole itse perehtynyt miten niitä ommellaan.
Fleece on paras ja imukykyisin kangas, sit on välissä pul tai softis joka siis estää läpivuodon, myös trikoo on hyvä.
Mä käytän kotona noita kestoja, ne on käteviä ja alapääkin tykkää
Voin siis suositella lämpimästi

Yhteistyössä