Uskaltakaa luottaa unelmiinne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lucky one
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lucky one

Uusi jäsen
02.11.2009
2
0
1
Haluan valaa uskoa kaikkiin teihin, jotka käytte läpi lapsettomuushoitoja ja joilla ei vielä ole onnistunut: kaikki on mahdollista! Minä olen siitä mitä loistavin esimerkki.

Takana vuosikausien lapsettomuushoidot ja lukematon määrä epäonnistumisia. Mutta mikä tärkeintä, takana myös onnistumisia. 12 vuotta se vei, mutta nyt minulla on perhe josta olen aina unelmoinut: kaksi poikaa ja yksi tyttö.

Kaikki lapset ovat saaneet alkunsa lapsettomuushoidoilla. Siis vaikka lapsia ei holposti tulisikaan, niin voitte silti saada juuri sellaisen perheen kuin haluatte. Uskokaa siis unelmiinne! Jonakin päivänä jokainen teistä voi olla äiti.

Oi, miten ihanasti sanottu! :flower: Mahtavaa!!!! Olen todella onnellinen sun puolesta. Ja uskon kyllä että vielä itsekin olen äiti. Tunnen sen ytimissäni, koska mikään kohtalo ei vois olla niin ivallinen että veis sitä ihanuutta multa pois. Ja uskon vahvasti noihin hoitoihin, etenkin kun tiedetään minun kohdalla missä vika. :)

Kiitos siis Lucky one ihanista rohkasun sanoista! :hug:

Mukava, jos sain teille hyvän mielen. Muistan itse edelleen niin elävästi sen tunteen, kun kuukausi kuukauden jälkeen pettyi. Varsinkin ennen esikoista se oli NIIN murskaavaa. Välillä sitä menetti jo toivon.

Nyt esikoinen on jo koulussa, toinenkin lapsi jo 5 vuotias ja tuo kuopus, jonka kohdalla meinasin taas jo luopua toivosta on nyt 1,5kk.

Taistelua ei tosiaankaan ole turhaa ja palkinto on jotain uskomattoman hienoa.

Lucky one.. mä niin tiedän sen ja mitään muuta en ootakaan kun sitä onnistumisen tunnetta ja täydellistä onnellisuutta raskaudesta ja tulevasta esikoisesta. Se unelma, tahto, halu ja toive elää niin vahvasti että se auttaa jaksamaan....

Yhteistyössä