Uskataisikohan ottaa riskin...en taida uskaltaa vaikka vähän kutkuttais...(seksijuttua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riskipeliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riskipeliä

Vieras
Elikkäs muutamia kuukausia sit tapailin miestä johon olin tosi ihastunut,olisin halunnut jotain vakavampaakin sen kanssa.No se ei sit halunnu.Sattu muhun ja itkin sitä vaikka ei tosiaaan kauaa sillon tapailtu.No itkut on nyt itketty,kauan sit jo.En vaan voinut ees nähdä tai kuulla siitä mitään kun tuntu kurjalta.No,nyt me on ruvettu sitten jutteleen taas jos tullaan vastakkain. Nyt sitten mietin kun sinkkuja ollaan ja ite en aina jaksais baareissa metsästää et tästä voisin nyt saada sen vakipanon jolle soitella...tosin en tiedä ollaanko me nyt mitä...ehkä tuttuja vai kavereita...en tiedä.Ollaan kuitenkin tapailtu ja käyty ulkona ja tehty yhessä kaikkea,myös sängyssä.Mutta mahtaisinko pystyä nyt sitten siihen et harrastettaisiin vaan seksiä ja ei muuta...tai jopa palattais siihen et tehään muutakin yhessä mut myös pantaisiin...Ja mulla on tunteita siihen,on varmaan aina ainakin ihastumisen,mulla muitakin sellasii ihastuksia mutta ne on vaan niitä ja tiedän et ne ei koskaan muutu muuksi,ne on ja pysyy ja tää on sellanen kans. Mutta mietin et voisikohan tässä olla vastaus siihen kun panettaa ni ei tarttis kun soittaa...tiedetään kuitenkin toisistamme asioita joita muut(paitsi tietyt) ei tiedä. vai pitäisikö vaan pysyä tällä linjalla mikä meillä nyt on,et jos nähään ni voidaan jutella koska oli aika kun en todellakaan pystynyt ilman itkua kohtaamaan.

[QUOTE="Vieras";27473028]Jos tuntuu siltä että pystyt siihen pelkkään panemiseen, niin anna mennä vain.[/QUOTE]

Sehän se kun en tiedä ja eikai sitä oikeen voi tietää ellei kokeile....

[QUOTE="vieras";27473193]Taidat halutaja toivoa muutakin selkeästi. Mutta jos sulle riittää paneminen ja se' että miehellä myös muita säätöjä, niin mikäs siinä[/QUOTE]

No kuten todettu mulla on niitä tunteita sitä kohtaan edelleen mutta tunnen ja tiedän itseni et tää on sellanen ikusuusihastus joita mulla on muitakin.
Ja kyllä mä myönnän et jos se sanois et voitasko olla yhessä(seurustella) ni olisin varmaan onneni kukkuloilla joten siksi mietinkin et pystyisinkö tälläseeen vai en...ehkä jossain vaiheessa pystyisin mut ehkä en nyt. Mietin kyl tässä et jos näkisen sen toisen kanssa,vaikka vaan yhen illan jutun kanssa niin kyllä tuntuis varmasti pahalta.

Älä ota riskiä. Tai toki jos mies haluaa oikean parisuhteen sun kanssa joskus niin mikä ettei sitten kokeilemaan oikeaa seurustelua, mut muuten tuollaisessa säätämisessä vaan satuttaa itsensä, varsinkin kun sulla selvästi on ihastusta jonka itsekin tunnistat.
Näitä on joskus vierestä seurattu montakin vuotta ja lopputulos yhtä ainoaa tapausta lukuunottamatta on ollut särkynyt sydän. Tuo yksi tapaus oli sellainen et päätyivät naimisiin lopulta, tosin avioliiton onnellisuudesta en tiedä ja käsittääkseni se oli vähän niinkuin väsytysvoitto tän naisen kohdalla.

[QUOTE="vieras";27473289]Älä ota riskiä. Tai toki jos mies haluaa oikean parisuhteen sun kanssa joskus niin mikä ettei sitten kokeilemaan oikeaa seurustelua, mut muuten tuollaisessa säätämisessä vaan satuttaa itsensä, varsinkin kun sulla selvästi on ihastusta jonka itsekin tunnistat.
Näitä on joskus vierestä seurattu montakin vuotta ja lopputulos yhtä ainoaa tapausta lukuunottamatta on ollut särkynyt sydän. Tuo yksi tapaus oli sellainen et päätyivät naimisiin lopulta, tosin avioliiton onnellisuudesta en tiedä ja käsittääkseni se oli vähän niinkuin väsytysvoitto tän naisen kohdalla.[/QUOTE]

No jos olis halunnut oikean suhteen mun kanssa ni oltas varmasti nyt yhessä. Ehkä on parempi ettei ota riskiä...olis vaan niin helppo kun olis tuttu mies jolta sais sen helpotuksen.
Ehkä sit tyydyn siihen et ollaan taas juttelu väleissä ja luultavasti jos baarissa törmätään ni voidaan istua yhessä saman pöydän ympärillä niinkuin ennenkin.

Jos olet jo kerran itkenyt tuon miehen takia, niin miltä tuntuu sitten jos hän sanoo ettei halua ruveta sinun vakipanoksesi? Mies saattaisi vaikka vahingossa sanoa jotain, mikä loukkaa sinua.

Olin siinä tilanteessa itsekin, että oli kova halu rakasteluun. Olen ollut naimisissa ja yli vuoden jo erossa. Kohtasin miehen ja tehtiinkivoja, mutta hän ei jatkanut. Jutellaan kylläkin, mutta se on siinä.

Onni kääntyi, ja tapasin taas uuden miehen. Hän haluaa olla vapaa, mutta haluaa olla myös kanssani. Soitellaan toisillemme ja vierailemme toistemme luona, ja rakastellaan.

Nyt on ilmaantunut samasta talosta yksi mukava miehenköriläs kuviohin. Oikein mukava ja meillä on mennyt hyvin kaikki pienet sänkyseikkailut. Hän käy joskus värkkäilemässä jotain sähköpiuhaa tai poraamassa taululle reikää. Ja kylla me pannaankin.

Eli kaksi olisi semmoista vakipanoa jotka eivät halua kiinteätä suhdetta. Siihen on alistuminen ja se toimii.

Yhteistyössä