R
riskipeliä
Vieras
Elikkäs muutamia kuukausia sit tapailin miestä johon olin tosi ihastunut,olisin halunnut jotain vakavampaakin sen kanssa.No se ei sit halunnu.Sattu muhun ja itkin sitä vaikka ei tosiaaan kauaa sillon tapailtu.No itkut on nyt itketty,kauan sit jo.En vaan voinut ees nähdä tai kuulla siitä mitään kun tuntu kurjalta.No,nyt me on ruvettu sitten jutteleen taas jos tullaan vastakkain. Nyt sitten mietin kun sinkkuja ollaan ja ite en aina jaksais baareissa metsästää et tästä voisin nyt saada sen vakipanon jolle soitella...tosin en tiedä ollaanko me nyt mitä...ehkä tuttuja vai kavereita...en tiedä.Ollaan kuitenkin tapailtu ja käyty ulkona ja tehty yhessä kaikkea,myös sängyssä.Mutta mahtaisinko pystyä nyt sitten siihen et harrastettaisiin vaan seksiä ja ei muuta...tai jopa palattais siihen et tehään muutakin yhessä mut myös pantaisiin...Ja mulla on tunteita siihen,on varmaan aina ainakin ihastumisen,mulla muitakin sellasii ihastuksia mutta ne on vaan niitä ja tiedän et ne ei koskaan muutu muuksi,ne on ja pysyy ja tää on sellanen kans. Mutta mietin et voisikohan tässä olla vastaus siihen kun panettaa ni ei tarttis kun soittaa...tiedetään kuitenkin toisistamme asioita joita muut(paitsi tietyt) ei tiedä. vai pitäisikö vaan pysyä tällä linjalla mikä meillä nyt on,et jos nähään ni voidaan jutella koska oli aika kun en todellakaan pystynyt ilman itkua kohtaamaan.