uskomaton sormusennustus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippiip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piippiip

Vieras
Kokeiltiin miehen kanssa. Mulle näytti tyttö, poika, tyttö, poika ja miehelle poika, tyttö, poika..

Mulla oli yksi tyttö kun tavattiin, saatiin yhteinen poika ja nyt mitä ilmeisimmin teemme vielä tytön ja pojan! XD

Mulle näyttää poika - tyttö - poika ja mun miehelle tyttö - poika.

Mullakin oli poika tavatessamme. Nyt meillä on 3v tyttö ja heinäkuulle odotetaan poikaa. Ja poikalupaus on ihan 100% varma, 4D-ultrasta muistona kuva josta ei jää epäilystäkään. Tähän myös jää meidä lapset.

Alkuperäinen kirjoittaja Tylsä sunnuntai;23875000:

Meillä oli sellanen, että sormus laitetaan lankaan roikkumaan, ja lankaa pidetään kämmenen päällä. Mihin suuntaan se lähtee pyörimään niin "kertoo" kuinka monta lasta tulee saamaan, ja onko tyttöjä vai poikia.

Mulle ja miehelle näytti molemmille poika, tyttö, poika, tyttö (nämä kaksi tuli peräkkäin niin joku tulkinta olis että kaksoset? ) tyttö... Nyt on esikoinen poika ja kakkonen olis haaveissa, mutta ei vielä yritetä... Pelottavaa oli tietysti, kun molemmat sai saman tuloksen ja normaalisti olen ainakin itse tosi skeptinen tällasia kohtaan... O.o

Minä ennustan niin, että pujotan vihkisormuksen hiukseen. Pidän hiuksen päistä kiinni, niin että sormus roikkuu siinä vapaana. laitan sormuksen vasemman nimettömän päälle, niin että se on liikkumatta ilmassa sormen päällä.

Siitä sormus alkaa itsekseen heilua. Jos pyörii ympyrää, tulee tyttö.Jos tekee edestakaista liikettä, on poika. Mulla esim.ensin heilui ympyrää, pysähtyi, alkoi heilua edestaas, pysähtyi, alkoi tehdä ympyrää ja vielä pysähtyi alkaen heilua edestakaisin kunnes pysähtyi eikä enää liikkunut.. Tulkinta siis tyttö, poika, tyttö, poika..

Mulle se on näyttäny jotai 9 lasta (siinä vaiheessa keskeytin testin..). Eka oli poika, toisesta en enää muista.

Esikoinen on tyttö. Tätä ennen yks keskenmeno koettu, siitä lapsesta oli poikaolo.

Noh...ajatuksella olen saanu liikkeen muuttumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23875043:
Minä ennustan niin, että pujotan vihkisormuksen hiukseen. Pidän hiuksen päistä kiinni, niin että sormus roikkuu siinä vapaana. laitan sormuksen vasemman nimettömän päälle, niin että se on liikkumatta ilmassa sormen päällä.

Siitä sormus alkaa itsekseen heilua. Jos pyörii ympyrää, tulee tyttö.Jos tekee edestakaista liikettä, on poika. Mulla esim.ensin heilui ympyrää, pysähtyi, alkoi heilua edestaas, pysähtyi, alkoi tehdä ympyrää ja vielä pysähtyi alkaen heilua edestakaisin kunnes pysähtyi eikä enää liikkunut.. Tulkinta siis tyttö, poika, tyttö, poika..

Ai niin joo niinhän ne meni. Mutta ettekai te nyt hyvänen aika usko tollasia:D?

Siinä vaiheessa kun meillä oli 2 lasta, tehtiin tuo testi, molemmille näytti poika-tyttö-tyttö-poika-tyttö

Meillä oli jo poika ja tyttö, joten alku meni oikein. Sitten menetimme tulossa olevan tytön (joten senkin voisi ajatella osuvan). Sitten saimme pojan. ja sitten saimme taas pojan. JOten viimeinen meni vikaan. :) Olin ihan varma että tyttöä odotan, mutta poika tuli!

Uusimmat

Yhteistyössä