Uskomaton tuo minun mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhuhuhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huhuhuhu

Vieras
Alotti tossa uuden duunin pari kuukautta sitten. No sittenhän kelpaskin oikeen kunnolla juhlistaa Pääsiäistä. Kännissä hitto torstai-illasta maanantaiaamuun. Nytte sitte ottanu pekkasen Vapun jälkeiselle perjantaille ja taas on varmaan ränni päällä monta päivää. Kiukuttaa, mutta toisaalta ei voi valittaa kun työt hoitaa.

Vappuna kavereiden kanssa, Pääsiäisenä ryyppäs kaverin "mökillä": Sanon "mökillä" koska semmonen karmee puolilaho hökkelö kaukana mistään vedestä. Siellä sitten hevi raikaa ja olutta ja viinaa kiskovat. on niin hauskaa että...

Ei toi kyllä kivaa ole :|
Jos ei ole lapsia niin ei tohon oikee voi mitää sanookkaa.

No mutta kun ON lapsia. Tosin mies aikoinaan kun halusin lapsia sano, että hänellä pitää olla omaa aikaa, että mun on luvattava se. Ja lupasin, että välillä saa hän vaihtaa vapaalle. Ja tohon lkun liitty sekin, että muutettiin lähemmäs mun vanhempia jokka auttaa, niin ei kai auta valittaa.

Ny vaan tuntuu, että kun Pääsiäinen ja Vappu menee riehakoidessa ja lätkän MM-kisat siihen päälle, niin melkosta aikaa...

Ja kesällä on sitten futiksen MM-kisat, on sekin aikamoista rälläkkätouhua: Eli mun miehelle se tarkoittaa: penkkiurheilua, tupakka, hevimetallia, viinaa ja olutta.

Mä tuhlasin elämästäni 9 vuotta samanlaisen miehen kanssa ja tein sille kaks lastakin. Älysin sentään ottaa jalat alleni 6 vuotta sitten ja päivääkään en oo katunu. Päinvastoin. Nyt mulla on perhe joka viettää juhlapyhät yhdessä, eikä oma aika tarkota viinan vetämistä. Ainoa mikä harmittaa, on etten lähteny aikasemmin lasten kanssa. Olivat erotessa 4v ja 6v,:ja vieläkin muistelevat juhannuksia, jouluja, vappuja yms.jolloin isi vähän lähti reissuillensa. Joten tunnen kyllä huonoa omatuntoa että uudesta suhteesta syntyneet nuoremmat lapset (1v ja 3v) ovat saaneet alusta alkaen niin toisenlaisen lapsuuden kuin vanhemmat lapseni.

Tsemppiä, toivon että sunkin mitta täyttyy ja herralla on jatkossa omaa aikaa ihan riittämiin ja sulla mies joka osaa arvostaa perhettään ?

Mä tuhlasin elämästäni 9 vuotta samanlaisen miehen kanssa ja tein sille kaks lastakin. Älysin sentään ottaa jalat alleni 6 vuotta sitten ja päivääkään en oo katunu. Päinvastoin. Nyt mulla on perhe joka viettää juhlapyhät yhdessä, eikä oma aika tarkota viinan vetämistä. Ainoa mikä harmittaa, on etten lähteny aikasemmin lasten kanssa. Olivat erotessa 4v ja 6v,:ja vieläkin muistelevat juhannuksia, jouluja, vappuja yms.jolloin isi vähän lähti reissuillensa. Joten tunnen kyllä huonoa omatuntoa että uudesta suhteesta syntyneet nuoremmat lapset (1v ja 3v) ovat saaneet alusta alkaen niin toisenlaisen lapsuuden kuin vanhemmat lapseni.

Tsemppiä, toivon että sunkin mitta täyttyy ja herralla on jatkossa omaa aikaa ihan riittämiin ja sulla mies joka osaa arvostaa perhettään ?

No miettiihän sitä välillä, mut toisaalta yleensä on perheen kanssa. Kaikki joulut ainakin ollut perheen kera ja sukulaisissa ja juominenkin ollut maltillista (eli ruuan kanssa vaan).

Ennen Pääsiäistä ei oo ollut yötä kertaakaan missään tänä vuonna. Uusivuosikin vietettiin yhdessä. Tosin kyllä mun mies yksinäänkin juo jonkin verran, ainakin viikonloppuisin. Mut ei nyt niin paljoo, että olis seuraavan päivän "poissa pelistä".

Täytyy myöntää, että monen mun kaverin miehet juo enempi. Ja sitten on niitä miehiä, jokka juo vähemmän, mutta ne on aivan uskomattomia tylsimyksiä. En tarkoita, että kaikki vähänjuovat on tylsiä - mut mun ympäristössä kyl ovat.

No miettiihän sitä välillä, mut toisaalta yleensä on perheen kanssa. Kaikki joulut ainakin ollut perheen kera ja sukulaisissa ja juominenkin ollut maltillista (eli ruuan kanssa vaan).

Ennen Pääsiäistä ei oo ollut yötä kertaakaan missään tänä vuonna. Uusivuosikin vietettiin yhdessä. Tosin kyllä mun mies yksinäänkin juo jonkin verran, ainakin viikonloppuisin. Mut ei nyt niin paljoo, että olis seuraavan päivän "poissa pelistä".

Täytyy myöntää, että monen mun kaverin miehet juo enempi. Ja sitten on niitä miehiä, jokka juo vähemmän, mutta ne on aivan uskomattomia tylsimyksiä. En tarkoita, että kaikki vähänjuovat on tylsiä - mut mun ympäristössä kyl ovat.

Ensin teet aloituksen miehestäsi ja hänen juomisestaan, sitten kun joku alkaa puhua totuuden sanoja, alatkin puolustella?? Mitä järkeä? Päänsilityksiäkö halusit että voi raukkaa, koita jaksaa?

Mä ymmärtän kyllä että joskus pitää vaihtaa vapaalle, mutta vapaalle vaihtaminen ei ole neljän päivän ränni pitkänä pyhänä niin ettei perhettään näe edes vilaukselta. Eikä selitykseksi kelpaa että hoitaa se työnsä

No itse kyllä tein miehelle selväski, että jos tehdään lapsi, niin lasten kanssa ollaan uusivuosi, juhannus, joulu tms. Että jos se ei ole ok vaan haluaisi jättää meidät keskenään tai keksimään jotain tekemistä ilman miestä, niin ei tehdä lapsia. Lapsetkin siitä kärsii, jos heille juhlat ei ole juhlaa vaan he ovat jotain ylimääräistä, josta olisi hyvä päästä juhlina eroon. "Eihän he tietenkään mitään vappua tarvitse tai uuttavuotta". Tuollaista ajatusmaailmaa en hyväksi enkä sellaisen miehen kanssa olisi. Olisi ap kannattanut vähän tarkemmin jutella noista "ehdoista".

Se on sinun ja teidän lasten vika että miehesi juo viinaa. Jos sinä et olisi huono vaimo ja teidän lapset eivät olisi huonoja lapsia niin miehesi olisi varmasti raitis.

Yhteistyössä