Uskomatonta kyllä, mut pikkuhiljaa se pötsi vaan häviää! :D

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Kattelimpa sitte tossa aikani kuluks kuvia raskausajalta. Viimenen mahakuva oli 40+3 ja oli muuten aika pramee keissi. :whistle: Vaiken mitään oo oikeestaa voinu sektion takia vielä tehä (8 viikkoo vast menny, jälkitarkastus vasta ens viikolla), ni on se jo jonkunverran kutistunu. :D :D :D Mut kyllä tässä viel on tekemistä... :kieh:

Miten nopiaa muut on palautunu? Sektio vai alatie?

sektio, kyllä se ristiäisiin( reippa 2kk) oli laskeutunut, turvotus ym. vaikken mitään tehnytkään, oli tietty oma maha tallella, mikä ennen raskauttakin mutta raskauden tuoma turvotus ym .poissa.

Viikko synnytyksen jälkeen oli vatsa litteänä ja paino kiloa pienempi kun ennen raskautta! Alatienä tuli, esikoinen.

Mulla viimeinen masukuva 39+1, päivää ennen ku poksahti! Onhan se hurjan näkönen, näyttää just siltä et poksahtaa.

esikoiselta meni n. 8kk kuopukselta melkeen vuosi, siis että olin takas lähtöpainossa, maha tosin edelleenki löysempi. ja molemmilta tuöi melkiin 20kg ja painoin 46kg ennen ekaa raskautta, ja alakautta synnytin, ja lähes urheilematta on lähteny nuo kilot.

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
esikoiselta meni n. 8kk kuopukselta melkeen vuosi, siis että olin takas lähtöpainossa, maha tosin edelleenki löysempi. ja molemmilta tuöi melkiin 20kg ja painoin 46kg ennen ekaa raskautta, ja alakautta synnytin, ja lähes urheilematta on lähteny nuo kilot.

No huh! mä jo luulin, et kaikki laihtuu synnärillä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Mitä kettua!? Mulla oli painoa tasan saman verran sairaalaan mennessä ja sieltä tullessa... :x

Tuo kuulostaa tutulta....

Ekan kanssa maha viel lähti. Nyt tuntuu toivottomalta kun tää toka tuli sektiolla. Kyl se 2kk oli turvotus pois ym., mutta nyt yli 3kk menny ja tossa ne läskit löllöttää pöllöttää vaikka lähes joka päivä teen vatsalihaksia.... No, olen ylpeä "taisteluarvistani", joihin mahanpömppö luettakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Viikko synnytyksen jälkeen oli vatsa litteänä ja paino kiloa pienempi kun ennen raskautta! Alatienä tuli, esikoinen.

Mulla viimeinen masukuva 39+1, päivää ennen ku poksahti! Onhan se hurjan näkönen, näyttää just siltä et poksahtaa.

:o :o :o Paljon tuli kiloja? Haluukko pistää kuvaa?

Paino ennen raskautta oli 58, korkeimmillaan viikko ennen synnytystä oli 66, laitokselta lähtiessä oli 57 kg. Nyt on pitäny kattoo että saan tarpeeks syötyä ku meinaa paino tippua kokoajan enkä tästä sen sois putoavan kiloakaan =/

Yritän kovasti laittaa kuvia, hankalaa kun ei ole oma kone ja yritän pomia kuvat facebookista. Menee hetki.

Näin suunnilleen kävi mullakin molempien lasten kanssa.Esikon jälkeen varsinkin oli ongelmana painon liiallinen tippuminen vaikka söin todella hyvin.

Imetys multa vie kaikki mehut =/ Pitää syödä pähkinää ja avokadoa ettei tuo lähe tuosta laskemaan alle 55kg.

Siis just niin kuin mullakin kävi.Painoin alimmillaan 54kg ja se oli kamalaa,ei ollenkaan hyvä paino mulle.Söin sitten kaksin käsin pähkinöitä,juustoja,suklaata ja toki siis myös kunnon ruokaa! =)

Yhteistyössä