Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä järkytyin, kun tulin viikonloppureissusta kotiin. mies oli imuroinu, pessy lattiat, puunannu myös saunan+ph:n lattiatonkohan se rikki
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mä järkytyin, kun tulin viikonloppureissusta kotiin. mies oli imuroinu, pessy lattiat, puunannu myös saunan+ph:n lattiatonkohan se rikki
![]()
Ei rikki, vaan tehnyt jotakin josta syytä olla huono omatunto.
Hiljainen hyvitys.
ei mun ukko vaan... siihen on sisäänasennettu valitusvahvistin niitten tilanteiden varalle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eikö ole ihan luontaista ihmisen valmistaa ateria hänen ollessaan nälkäinen? Siivota, kun on sotkuista? Jne...
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ei mun ukko vaan... siihen on sisäänasennettu valitusvahvistin niitten tilanteiden varalle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eikö ole ihan luontaista ihmisen valmistaa ateria hänen ollessaan nälkäinen? Siivota, kun on sotkuista? Jne...
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ei mun ukko vaan... siihen on sisäänasennettu valitusvahvistin niitten tilanteiden varalle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eikö ole ihan luontaista ihmisen valmistaa ateria hänen ollessaan nälkäinen? Siivota, kun on sotkuista? Jne...
Taisit ottaa miehen ennen vieroitusikää?Sellainen kostautuu tällaisina ongelmina. Joko ottaa nuoren miehen ja kouluttaa sen huolellisesti tai sitten ottaa valmiiksi kasvatetun, itsekseen selviävän miehen, jolla on pyykinpesu-, tiskaus-, siivous- ja ruoanlaittotaidot hallussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ei mun ukko vaan... siihen on sisäänasennettu valitusvahvistin niitten tilanteiden varalle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eikö ole ihan luontaista ihmisen valmistaa ateria hänen ollessaan nälkäinen? Siivota, kun on sotkuista? Jne...
Taisit ottaa miehen ennen vieroitusikää?Sellainen kostautuu tällaisina ongelmina. Joko ottaa nuoren miehen ja kouluttaa sen huolellisesti tai sitten ottaa valmiiksi kasvatetun, itsekseen selviävän miehen, jolla on pyykinpesu-, tiskaus-, siivous- ja ruoanlaittotaidot hallussa.
Eiköhän suurinpiirtein jokaisella taidot ole, mutta mistä ne halut saataisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän suurinpiirtein jokaisella taidot ole, mutta mistä ne halut saataisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja joup:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ei mun ukko vaan... siihen on sisäänasennettu valitusvahvistin niitten tilanteiden varalle :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Eikö ole ihan luontaista ihmisen valmistaa ateria hänen ollessaan nälkäinen? Siivota, kun on sotkuista? Jne...
Eiköhän suurinpiirtein jokaisella taidot ole, mutta mistä ne halut saataisiin?
Mä oletan, että jokaisella aikuisella ihmisellä on halu ruokkia itseään ja perhettään ja myöskin huolehtia oman ympäristönsä siisteydestä. Mulle se on normaalia - sotkuisuus ja ruuanlaiton välttely taas on outoa käytöstä vastuuntuntoiselta aikuiselta. En olisi koskaan edes muutanut yhteen sellaisen ihmisen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän suurinpiirtein jokaisella taidot ole, mutta mistä ne halut saataisiin?
Ei kai nainenkaan välttämättä ole AINA niin superinnostunut käymään kaupassa, pesemään pyykkiä, kokkaamaan perheelle jne. Silti se vaan on tehtävä.